De vinner årets Melodifestival

Inlägg #1: Postat: 2007-03-10 16:03:00
steno
Sonja Aldén, Andreas eller balladen med läraren är mina favoriter. Fast jag vet inget om den här branschen och har inte lust att lära mig. Men melodisk musik vill jag gärna höra. Det blir en dag i morgon, då är detta jippo slut i Sverige
Inlägg #2: Postat: 2007-03-10 16:06:00
Janne B
Steno/ Om du frågat mig om framtiden i Umeå 1962 så hade jag nog gissat fel på allt. Inte kunde jag drömma om att herrar och damer i nästan vår nuvarande ålder, skulle delta i tonårsaktiviteter. Det omdömet gäller ju nästan hela nöjessidan. I TV:s underhållningsprogram sitter rader av folk i 50-60 årsåldern och svarar på frågor, sjunger och dansar runt. Det är på sätt o vis beundransvärt att de orkar. Men de vägrar ju bli vuxna.
Inlägg #3: Postat: 2007-03-10 16:07:00
Janne B
Oj vad vi timade!
Inlägg #4: Postat: 2007-03-10 16:10:00
Janne B
Inte heller jag min Brutus är intresserad av detta. Men vi står inför ett så massivt mediatryck på alla slags vägar och kanaler att vi nästan tvångsmässigt blir indragna. Jag känner mig inte fri, jag är medias fånge./ Kanske jag skulle gå i Kloster en månad nästa år.Där finns nog friheten...
Inlägg #5: Postat: 2007-03-10 17:33:00
Inger-Sofia
Det skall bli intressanr att lyssna ikväll,På vem som kommer att vinna.Jag har inte sett/hört någon av tidigare deltävlingarna,men ert snack har gjort mig nyfiken på vem av er ,som fick rätt,vem jag själv tycker.Tack för spänningshöjningen innför kvällens show m.v.
Laddar...