Sarah Dawn Finer vinner Melodifestivalen

Inlägg #1: Postat: 2007-03-10 00:41:00
AlfVerner
Det är så förbannat tragiskt hur det obildade massmediadrevet bygger upp bilderna kring bebisarna och skapar förutsättningarna för tävlingen. Inte en gång har jag hört Sarah, medan "favoriterna" spelas om och om igen. Egentligen tycker jag att Ola Salo m fl bara ska sänka blicken och dra sig ur tävlingen till förmån för Sarah. Finns det minsta musikaliska anständighet hos dessa svärmorsdrömmar, så erkänner man Sarah genom att helt enkelt lämna tävlingen frivilligt.
Inlägg #2: Postat: 2007-03-10 00:44:00
AlfVerner
Skulle Sarah vinna, så är det det största musikaliska erkännandet som Svenska folket kan ge sig själva. Då visar man att man inte går på marknadsföringen, utan verkligen dömmer utifrån kvalité.
Inlägg #3: Postat: 2007-03-10 00:48:00
AlfVerner
...man har redan gett sig lite kred genom dumpningen av Uggla, en av våra mest överskattade kissochbajsfnissfnisssamhällskritiker. Dessutom med en sångröst som knappt platsar i duschen...
Inlägg #4: Postat: 2007-03-10 00:52:00
AlfVerner
Sarah Dawn Finer - helt outstanding och i en helt egen division. Lycka till!!
Inlägg #5: Postat: 2007-03-10 08:43:00
Billy Butt
Alf - jag tror att vi får kalla Zara Leander ur graven för att tillfredställa din smak! Glöm Sara Dawn Finer. Det kommer alla att göra efter Melodifestivalen i Globen.Du ska få se.
Laddar...