|
Inlägg #1: Postat: 2007-03-09 14:44:00
|
|
Leif-Arne |
Vinner gör nog Växjöpöjkan. Men nog har tösen en duktig pipa, dessutom är hon ju rasande grann.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-03-09 17:24:00
|
|
Billy Butt |
Jag beklagar att vara den som ger dig uppenbarelsen om att Sara Dawen Finer har ungefär lika mycket chans att vinna Melodifestivalen som du har att bli Sveriges nästa statsminister! Tyvärr hennes chanser är lika med noll. Du ska få se i morgon! Efteråt ska jag förklara varför, men jag har på sätt och vis redan förklarat i min artikel bredvid här dagens datum
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-03-10 00:37:00
|
|
AlfVerner |
Hon BORDE vinna, menar du, eftersom hon är den enda som håller internationell klass. Sebastian, Måns, Ola Salo är små pretton som skördar victorier på pubertalierna, medan Sarah är den enda som har en sångröst, ett riktigt instrument i sin resonans. Fullständigt outstanding och utan jämförelse i Sverige, dessutom med en helt fantastisk närvaro.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-03-10 22:02:00
|
|
Janne B |
Det blir The Ark som kommer tävla för Sverige i finalen av Eurovision Song Contest 2007 // Grattis kära främlingar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-03-10 23:24:00
|
|
AlfVerner |
...jag kan nog tycka att du ska pröva en statsministerkandidatur, även om just det släktet inte brukar beskyllas för "god smak", vilket du kan. Sen är väl den återstående frågan på Billy Butts ståndpunkter om han ska äta sina strumpor stekta eller kokta, eller kanske råa, för den totalbild han målade där han inte ens prickade storfavoriten Ola Salo krävfa denna måltid.
|
| |