Förbud mot hårspray på krogen

Den här tråden diskuterar artikeln Förbud mot hårspray på krogen.
Inlägg #1: Postat: 2007-02-28 16:47:00
Marja
Efter att ha läst texten två gånger så skrattade jag högt. Har själv arbetat på krogen i många år och tycker att det är självklart med en rökfri miljö. Och då skall det tilläggas att jag röker som en borstbindare. Jag vill inte att någon kommer in i min buss och röker men de får gärna göra det utanför.
Inlägg #2: Postat: 2007-02-28 21:13:00
Ulla Forselles
Intressant att läsa ditt senaste inlägg och jämföra det med ditt förra om Povel Ramel. Du verkar ju vara en tungvrickande vitsare själv. En lustigkurre rent av.
Inlägg #3: Postat: 2007-03-03 22:34:00
StaffanH
Hemma hos dig kan du spraya håret var och när du vill, men är du ute på restaurang eller annan lokal får du uppsöka exv herrtoaletten för att fixa till frisyren - sådant hör definitivt till "badrumsbestyren" och har inget vid ett matbord att göra, allra minst i offentlig miljö om du vill göra minsta anspråk på att bete dig korrekt.
Inlägg #4: Postat: 2007-03-03 23:01:00
peter_
Hur gör du om du behöver prutta vid matbordet?
Inlägg #5: Postat: 2008-09-18 02:31:00
kosmopolit
du är en typisk "dummer" som inte respekterar andra utan gör vad fan du vill spelar ingen roll vad som händer med andra du kan inte tänka längre än näsan går.

skulle aldrig bjuda ut en tjej som tycker att hårspray är viktigare än människor.
Laddar...