Inlägg #1: Postat: 2007-02-27 14:37:00
|
Chris.X |
Många av mina kompisar undrade om hon hade en syrra, eller en kompis som hade hennes attityd, D.v.s. hon visste vad hon ville och var inte rädd för att säga det. Denna attityd är någonting som många killar avgudar. Varför tror du att det är så många tonårskillar som drömmer om 30-40åriga kvinnor?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-27 14:39:00
|
Chris.X |
Så att killar generellt ser upp till andra killar som har sex med allt och alla måste jag bara påstå att det är fel. Självklart finns det omogna tonårspojkar som skryter om hur mycket sex de haft, men det är inte gängse standard bland de killar jag umgås med.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-27 14:40:00
|
Chris.X |
Så tjejer, sluta tyck synd om er! Varför killar reagerar på tjejer som pratar öppet om sex är för att det är så otroligt ovanligt. Det enda sättet att få sex att kännas naturligt är att prata om det. Man kan inte bara vänta på att det ska bli accepterat att tjejer pratar om sex. De måste GÖRA det oxå. :-
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-03-26 10:04:00
|
pros |
Svar 2, håller med om det.
I min bekantskaps krets var det ingen som skröt om sina tjejer eller om hur mycket sex de har haft.
De som knullade runt sågs på med lite "förakt" då de var lite av svin mot tjejerna.
|
|