Inlägg #1: Postat: 2001-09-05 09:31:00
|
Kajsa Kallio |
Långhåriga och flintskalliga på samma gång, hahaha, underbart. Hoppas du är lika tuff när om du väl står inför kalla fakta, för det ÄR verkligen inte snyggt med hämtehår.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-09-05 10:51:00
|
suz |
tat lugnt :
min farfar var flintis, min morfar var flintis, min pappa är flintis,,
min brorsa har en jättekaluffs, mina söner har oxå jättekaluffs,
själv har inget emot tunnhåriga killar, tror inte några tjejer har det :
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-09-05 14:08:00
|
Danne |
En sak är säker för egen del och för en hel del andra män också har jag sett : Jag kommer definitivt att vara jäääkligt korthårig när väl flinten kommer fram. Än så länge är det så där så att frisören säger "Men, det märks ju inte". Enligt egen mening så syns det ju ganska bra på foton osv. Även om det inte är en flint så är det tämligen lite hår, där bak, mitt i virveln. Man får ju hoppas att folk e så snälla att dom påpekar när det börjar se bedrövligt ut :
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-09-06 12:24:00
|
Daniel, långhårig med klara flinttendenser! |
Kul inlägg! Visst ser det rätt fånigt ut med "Robin Hood-frisyr", men om folk vill ha det är det väl OK? Och trimmern - raka skallen - det är ju den ultimata självförnekelsen! Det mest fullständiga sättet att dölja sin flint!
Ta dagen som den kommer! Softa ner!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-09-08 18:24:00
|
Digeos |
Jag kommer aldrig bli skallig men jag vet ändå att livet är totalslut när man blir det. Sorry, men du kan kompensera det hela med snygg kropp eller fett med deg som du slänger runt dig, som P-Diddy. Men du kan ju alltid smälla till farsan för hans kassa gener.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-10-07 04:26:00
|
Juanita Zanetti |
Tror ni killar att hår på skallen är så viktigt? Testa med det som är i skallen, det är viktigare, om det är bra så tittar jag på det andra typ hår, ögon, näsa, KROPP osv.
|
|