Inlägg #1: Postat: 2007-02-27 14:47:00
|
Janne B |
Jag anser att det är stor risk att det blir mest pannkaka av detta projekt. Inte kommer Göran P att sitta och berätta vilket lidande uteblivna pensionshöjningar medförde.Eller att hundratusemntals unga inte kunde bilda familj p g a bostadsbristen. Man hade ju rivit tusentals äldre men användbara hus. OSV Jag tänker ta med mig hallonsylt till pannkakan.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-27 14:55:00
|
Janne B |
Nu har jag läst den lilla artikeln ett varv till och tycker att du fått med de viktigaste frågorna, utom risken för vänskapskorruption, när de två levat så nära varandra. Det sägs att Fichtelius bott mkt på Harpsund. Han har ingått i hushållet så smått. Hur har F. klarat denna gränsdragning, professorn på Journalisthögskolan för en tid.
.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-27 16:38:00
|
Stig |
Kul att du läst artikeln en gång till. Nu gäller det att få igång debatten om pensionsstölden lagom till dess TV programmet kommer. Säkert är det nog ingen hårthänt bevakning aom Fichtelius gör. Skriv gärna en artikel om dina farhågor för vänskapskorruption.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-27 16:52:00
|
Inger-Sofia |
Hej stig..Hur som, kommer det att bli intressant att lyssna.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-02-27 17:46:00
|
Truto |
Fichtelius uppdrag är naturligtvis inte att berätta obehagliga sanningar. Hans uppdrag är att måla ett hjälteporträtt, att få den store ledaren att framstå som en sann landsfader och räddare av vår välfärd.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-02-27 18:23:00
|
Ramona Fransson |
Drömmen vore om Fichtelius haft mikrofonen på och Göran Persson babblat på. Att Fichtelius skulle vara så modig är väl inte troligt, men det hade varit mumma! Högst märkligt att inte någon journalist, tagit detta på riktigt allvar. En femma för din artikel!
|
|