Länge leve Carl Bildt!

Inlägg #1: Postat: 2007-02-24 18:11:00
GunnarL
f/ Alldeles oavsett detta kan man bara konstatera att Carl Bildts insatser på den politiska arenan varit tämligen tvivelaktiga för att inte säga miserabla. Han är förmodligen den sämste statsminister som funnits i Sverige möjligen i konkurrens med Fälldin o Ullsten. Hans "politiska gärning" inskränker sig till att han under sin - tack och lov - korta regeringstid förvandlade Sverige till ett land som ekonomiskt låg i divisionen "bananrepublik"!
Inlägg #2: Postat: 2007-02-24 18:14:00
GunnarL
f/ Hans insatser inrikespolitiskt liknar således mest en katastrof! Vad han åstadkommit internationellt är också tveksamt. Hans roll som medlare på Balkan har i alla fall inte satt några historiska spår såvitt jag vet. Kort sagt - en politisk nolla! Men uppenbarligen en människa som är beredd att gå över lik för att skapa sig en personlig förmögenhet. Med andra ord en man helt i tidens anda !
Inlägg #3: Postat: 2007-02-24 18:15:00
GunnarL
f/ En eloge vill jag ge till Göran Persson som trots att han är tjock och bufflig lyckades reda upp våra statsfinanser och lyfte upp oss i division ett igen!
Inlägg #4: Postat: 2007-02-24 18:20:00
Mats TCM
Det finns erfarna psykiatriker som menar att Carl Bildt uppfyller de flesta kriterier för att kunna definieras som någon sorts psykopat.
Inlägg #5: Postat: 2007-02-24 20:29:00
Janne B
Var lite rädd om ansvarige utgivaren!
Inlägg #6: Postat: 2007-02-24 21:17:00
Solen
Göran Persson ...
nån jag känner hörde honom säga att han Göran är inte en socialdemokrat han är en social_demokrat .DVS en smygmoderat....Inte råmoderat fullt ut,utan bara halvt om halvt en folkförrädare.
Laddar...