Inlägg #1: Postat: 2007-05-17 11:01:00
|
en svensk tiger |
Ännu en fördomsfull feministradikal som inte förstår bättre att vi de facto är människor och inte djur eller talibaner.
Har man erfarit så dåliga relationer som framgår av artikeln vill jag djupt beklaga detta men att dra alla över en kam ja det tillhör feministmaffian i allra högsta grad.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-05-19 00:49:00
|
Juja |
Jag, tjej, människa och feminist, tar avstånd från den här typen av inlägg. De allra flesta av mina sexuella förbindelser har från mannens sida präglats av lyhördhet, lärvillighet och framför allt en enorm lust att tillfredsställa mig. Naturligtvis finns förmodligen också den raka motsatsen därute, men det handlar om individer. Sådana här debattartiklar tar bort allt fokus på vad feminism egentligen handlar om .
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-05-19 09:50:00
|
Joakim Steneberg |
Feminismen lär generöst ut för att sedan välvilligt ta emot. Här finns lite mer om vad feminism handlar om: Länk: sourze.se
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-05-19 09:55:00
|
Joakim Steneberg |
"Feministiska citat och aforismer" heter den. Du som inte tvekar att ta en annan feminist i öronen. Det skulle var intressant att höra din bedömning över dessa feministiska visdomord!
|
|