Västbanken - egentligen inte "ockuperad"

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-02-09 15:19:00
Leif-Arne
Du menar väl inte "Sion vises protokoll", isf. du vet väl hur autentiskt detta påstådda protokoll är?
Inlägg #2: Postat: 2007-02-09 15:22:00
Leif-Arne
Visst finns det iofs. rabiata israeler som har synpunkter rätt nära de du för fram. Man kan finna dem bl.a. i opinionssidorna på www.jpost.com . Men de repressenterar ändå en relativt liten minoritet. De flesta israeler är ändå rätt hyggliga typer.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-09 15:29:00
Ramona Fransson
Sions vises fake protokoll var Hitlers bibel! Undra vilken fakedbibel Unto bekänner sig till?
Inlägg #4: Postat: 2007-02-09 17:52:00
Unto S
Om nu Ramona Fransson förmår kolla Israelambassadens hemsida kan Franssonska hitta kartor över Kung Salomons och Kung Davids rikes gränser. Med försiktiga ordalag förstår man varför kartorna finns där och som säkert tillfredställer sådana sionistiska fundamentalister som artikelförfattaren Ishak eller kanske t.o.m. fru Fransso
Inlägg #5: Postat: 2007-02-09 17:53:00
Unto S
”I anslutning till muren ligger en terminal som anses vara en av de modernaste i sitt slag. Terminalen kostade 200-300 milj kr enlig israeliska källor. Terminalen ligger 2 km in på palestinsk mark och byggdes utan överenskommelse med palestinier. Varje morgon köar ca 500-600 palestinier vid terminalen på väg till sina arbeten sju kilometer bort.” – forts
Inlägg #6: Postat: 2007-02-09 17:54:00
Unto S
”För att ta sig igenom måste palestinierna visa upp sitt ID-kort vid två tillfällen, passera genom fyra roterande svänggrindar av järn, två metalldetektorer och i värsta fall förhörsrum med bombsäkra betongmurar dit misstänkta tas in”. – Och någon jävel har mage att påstå att Palestina inte är ockuperat.
Inlägg #7: Postat: 2007-02-10 12:12:00
Lars Nilsson
Att Unto i likhet med Hitler hänvisar till "Sions vises protokoll" visar bara hur nära kommunismen och nazismen är besläktade. Notera att Unto ställde upp för v i de senaste kommunalvalen.
Inlägg #8: Postat: 2007-02-10 15:54:00
Unto S
För helvete Lars Nilsson, håll dig till sanningen. Jag citerade sionist fundamentalistens artikel, jag vet ingenting om ”Sions äldre protokoll” men jag vet vad sionistfundamentalisterna vill och det kan man läsa på Israelambassadens hemsida. Att det sedan skulle ha likheter med någon ”Sions äldre protokoll” får sionisterna stå för. Och förresten står det i artikeln om nu Nilssons har läst den ”Sions äldre protokoll” och inte ”Sions vises protokoll”.
Inlägg #9: Postat: 2007-02-10 16:03:00
Unto S
En sak till Lars Nilsson, synd att min ”dikt” om dig stoppades av Sourzeredaktionen. Men redaktionen tycks ha ett gott öga till dig eftersom du får sprida dina larvigheter i ”Gnällgubbsrutan”. Själva dikten hade aldrig blivit något föremål för granskning enligt tryckfrihetslagen. Så ”oskyldig” var den, men finurligt skarp. Jag är stolt över den och har publicerat den i andra sajter.
Inlägg #10: Postat: 2007-02-10 17:50:00
Ramona Fransson
Unto S, du är en äkta papperskommunist. Tur är att det är så få av din sort att alla vi andra har rätt att uttrycka vad vi tycker. För om Sverige besattes av sådan som du och hade makten, fick alla vi andra bara hålla med och stampa takten!
Inlägg #11: Postat: 2007-02-10 18:31:00
Unto S
Vilket jävla skitsnack, fru Danlén. Det är jag som har blivit censurerat av Sourze-redaktionen, inte du och inte ”Gnällgubben” Nilsson. Förresten, förra våren blev jag t.o.m. avstängt från Sourze när jag svarade på ditt, fru Fransson, frieri för trafficking och din beundran för ungmoderaternas bordellsvärmeri.
Inlägg #12: Postat: 2007-02-10 19:21:00
Lars Nilsson
Notera ytterligare att Unto S i kommunalvalet senast bara fick två röster. Någon som är förvånad?
Inlägg #13: Postat: 2007-02-10 19:31:00
Unto S
Fy fan, vilket pisshuvud du är Lars Nilsson.
Inlägg #14: Postat: 2007-02-10 21:08:00
Lars Nilsson
13/ Just det Unto S, så talar en som hyllar demokratin. Unto S bekräftar alltid var alla vet om tokvänstern!
Inlägg #15: Postat: 2007-02-10 21:54:00
GunnarL
13/ Unto S, Du skall inte kalla Lars Nilsson för ett pisshuvud - det är varken vänligt eller egentligen inte heller relevant! Hans politiska åsikter är åt skogen, men jag gillar Lars Nilsson i alla fall, även om jag vet att han har en viss perversion! Det handlar om kottar - men jag säger inte mer!
Inlägg #16: Postat: 2007-02-10 22:15:00
Janne B
Det är ju just detta som Unto S så uppenbart saknar - respekt för meningsmotståndare. Varje gång som Unto kallar någon för svin mm så förlorar säkert klokvänstern anhängare.
Inlägg #17: Postat: 2007-02-13 23:46:00
Unto S
Hej Janne, du som vet, stämmer detta? ”Herren slöt då detta förbund med Abraham: Åt dina ättlingar ger jag detta land, ända från Egyptens flod till den stora floden, Eufrat...” 1 Mos 15:18
Inlägg #18: Postat: 2007-02-14 00:12:00
Unto S
Det stämde! Jag skrev: ”Sionister vill härska från Nilen till Euphrates”. Och ni jävlar antydde att jag var nazist! Vilka jävla svin! Så här står det i Bibeln: : ”Åt dina ättlingar ger jag detta land, ända från Egyptens flod till den stora floden, Eufrat...” Dessa satans sionister har förstört min nattsömn. Och du Janne B var du så jävla feg att du inte vågade säga sanningen?
Inlägg #19: Postat: 2007-02-14 00:50:00
Calle Z
Svar 18. Unto. Angående din störda nattsömn? Det är kanske klottret på elskåpet utanför ditt hus som stör din nattsömn? :
Inlägg #20: Postat: 2007-02-14 10:04:00
Leif-Arne
18 Unto, du råkade blanda ihop en ökänd skrift, författad av tsarens hemliga polis i slutet av 1800 talet, med sionism. Dessa har inget med varandra att göra. Sagda protokoll har begannats av såväl antisemiter i Ryssland, som Nazi tyskland m.fl. Jag tror du missade distinktionen i ditt första inlägg, eller vill tro det åtminstonde. Bekräfta gärna.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...