Inlägg #1: Postat: 2007-02-07 23:17:00
|
Janne B |
Jag är inte talesman för redaktören men ser du inte vilken enorm förmån vi har som numera kan publicera gratis. Att kräva omedelbar verkställighet är att begära för mkt. De som har guldnycklar publicerar själva...men det är ju en förtroendefråga..
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-08 06:44:00
|
Rogntudju |
Jag ser bara att att sourze.se har förändrats. Det är sävligare och tystare numera. Inte samma "sting", inte samma sisu som förr, faktiskt.
Omedelbar... ? Den första halvan kom in samma dag. Den andra dröjde över två dagar, trots insända med en halv minuts mellanrum och trots att de tydligt hörde ihop.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-08 06:48:00
|
Rogntudju |
Ja, jo, de som har "förtroendet" att ha egna nycklar är tydligt medvetna om sin förträfflighet. Om jag hade varit redaktör här och det vore ont om tid och resurser att hinna lägga in texter, så hade jag krävt motprestation för att få nyckel; t.ex. att hjälpa till med att korrekturläsa och lägga in en av de - förmodat? - "köande" texterna.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-08 09:07:00
|
Janne B |
Jag tycker fortfarande att det är fantastiskt att allt jag sänder in publiceras inom ett par dygn ibland efter lite redaktionella förbättringar. Sourze är ett välkänt media som läses kollas av massor av folk. Var hittar jag annars en stor publik. De flesta bloggar har ingen publik alls.
|
|