Guds förbannelse över dig

Inlägg #1: Postat: 2007-02-07 09:45:00
Annika Lundgren
... Mycket tänkvärd faktiskt, så tänkvärd att jag inte ens orkar tänka just nu ...
Inlägg #2: Postat: 2007-02-07 10:32:00
Annika Lundgren
... Ibland kräver nöden att man är "elak på sitt sätt" för att tränga sig fram. Vad som är förrädiskt är när man "älskar någon på sitt sätt", liksom smyger som katten runt het gröt, för att få sig en munsbit.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-07 16:05:00
Annika Lundgren
De två "kristna" som syns mest här på nättidningen är ändå en gång oskyldiga barn som för tidigt och ihärdigt har pådyvlats religion och falska renlevnadssätt. De tror på fullaste allvar att man ska vara from som ett lamm i alla situationer, allt annat är djuriskt eller djävulskt. Om rubriken hade varit "STACKARS DESSA RELIGIÖST MISSHANDLADE BARN" hade din artikel varit ännu bättre.
Inlägg #4: Postat: 2007-02-07 17:09:00
Annika Lundgren
.. De bockar till höger och till vänster, så som de artigt en gång tvingades lära sig. De talar om ödmjukhet, men vad de i själva verket är och förmedlar är ÖMTÅLIGHET. Ack, dessa små vuxna barn. Hur ska de kunna förlösa "sitt inkapslade barn" när de försvarar dess egen tvångströja?
Inlägg #5: Postat: 2007-02-07 18:15:00
Annika Lundgren
... Jag RYSER vid blotta tanken på dessa människor som ständigt bär på sitt bräckliga innehåll. Tänk, så HOTANDE allt måste upplevas av sådana "stackare" från omgivningen; jag menar när saker och ting inte följer deras traditonella normer.
Inlägg #6: Postat: 2007-02-07 18:19:00
Annika Lundgren
... Det är ju inte underligt att dessa människor så ofta talar om kärlek. Det är ju vad de mest av allt behöver. även om de inte själva riktigt vet vad det är.
Laddar...