Kuba - en märklig diktatur

Inlägg #1: Postat: 2007-02-01 22:51:00
Unto S
Tack Sten, du känner mig vid det här läget ganska bra. Du förstår att det är motbilder jag levererar. Och än så länge går det bra, men det ser inte bra ut i framtiden med den snabbt växande kontrollen av befolkningen med USA som förebild. ”Är du inte med oss – är du mot oss.” Åtskilliga som är mot USA sitter inburade i hemliga amerikanska tortyrfängelser.
Inlägg #2: Postat: 2007-02-02 06:55:00
grim
Jag har inte någon i min bekantskapskrets eller familj som är "för" USA vi är i allra högsta grad emot USA och deras försök att leka världspolis. Men USA:s "fel" rättfärdigar knappast kommunistiska diktaturers förtryck av sin egen befolkning. Prata med någon av kirunasvenskarna så får du höra om arbetarparadiset.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-02 15:13:00
steno
Grim: Du kom litet långt ifrån Cuba nu. Om du ska angripa någon så kan du vända dig till norrbottenkommunisterna med Siv Holma i spetsen som inte tyckte de hade något att be om ursäkt för
Inlägg #4: Postat: 2007-02-03 15:59:00
grim
Säger du det steno.
UNTO är den som är längst ifrån med sina inlägg om den store satan hela tiden.
Allt ont som händer i Kuba rättfärdigar han med elaka USA....
Inlägg #5: Postat: 2007-02-03 16:05:00
peter_
Unto behövs verkligen här på sourze. Just med sina motbilder så skapar han ofta de intressantaste delarna i debatterna som han deltar i.
Inlägg #6: Postat: 2007-02-03 16:08:00
peter_
Jag hoppas även att Steno håller ut och fortsätter att skriva sina högklassiga noveller. Så småningom kanske fler upptäcker skrivandets och berättandets glädje och utvecklar sig bortom att bara säga sin åsikt i olika frågor.
Laddar...