|
Inlägg #21: Postat: 2007-01-31 07:49:00
|
|
Annika Lundgren |
Janne: Vet du vad!? Föraktad var HAN och övergiven av människor men inte sviken av GUD. Hånad, förlöjligad och förföljd var HAN ockå denne smärtornas man. Han var som någon som man skylde sitt ansikte för men ändå var han oskyldig och full av kärlek. Tänk, Janne... jag vet precis hur HAN kände sig, jag vet precis hur HAN kände sig.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2007-01-31 08:02:00
|
|
peter_ |
17. Ja, du har berättat att din pappa var en internationellt känd professor i fysik. Det gör det sannolikt att du kommit från välordnade förhållanden och jag undrar hur du hamnat bland de hemlösa idag.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2007-01-31 08:09:00
|
|
Annika Lundgren |
Janne: ... MEN jag hittar inte orden därför att samhället har satt en kniv i bröstet på mig! Samhället "köpte" lögner och manipulerade bort min dotter från mig. Jag vet inte var hon är och jag hittar inte orden, men jag har något VIKTIGT att säga för alla de utsattas skull.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2007-01-31 09:38:00
|
|
Janne B |
Annika/ När du inledningsvis skriker ut "Satans Kristna" måste jag väl ha rätt att berätta om en massa folk som gjort så gott de kunnat och orkat. De har inget behov av att vara duktiga och få betyg. Men i RIA gänget osv hittar jag många samvetsstyrda människor, som av tacksamhet hjälper sina medmänniskor./ Har inte hunnit ta till mig allt du skriver. Ska rusa till doktorn..
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2007-01-31 15:39:00
|
|
Mats TCM |
22 Så känd var han nog inte! Men han dog för några månader sedan och hans död rönte en del uppmärksamhet bland fysiker i USA. Nej, riktigt så illa är det väl inte än så länge för min del, men det är väl bara en tidafråga.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2007-01-31 16:16:00
|
|
Leif-Arne |
17 Tja det är väl en kortfattad beskrivning av livet som student, CSN och Inhysing. Lite svartknäck till en och annan pilsner.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2007-01-31 16:45:00
|
|
Janne B |
Mina tre år på folkhögskola var en klar misär ekonomiskt, vad gällde kläder mm. Men mat o husrum hade jag ju.Jag fick inga studiebidrag för min pappa ansågs som rik som lärare. Men han hade inga pengar till mig så jag var nattvakt på sjukhus o sådant. Jag har en afrikansk kompis som lever på samma studievillkor här o nu. Tog sin examen i fredags HURRA.
|
| |