Rasande siffror för Alliansen - men med s-budget

Den här tråden diskuterar artikeln Rasande siffror för Alliansen - men med s-budget.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-24 10:22:00
Janne B
Aldrig förr har jag fått två Ettor. Detta blir spännande. Har jag blivit gammal tro.Eller fel ämne...Ja en svala ger varken sommar eller vinter.
Inlägg #2: Postat: 2007-01-24 12:01:00
peter_
Janne, jag läste artikeln först nu. Den är ju riktigt bra och tar upp saker som tydligen måste påpekas. Man blir rätt irriterad då man ser hur snabbt intervjuoffer på gatan verkar ha svängt. Frågorna map Mona Sahlin är mycket relevanta. Bra artikel! Jag gav dig en 4:a.
Inlägg #3: Postat: 2007-01-24 12:29:00
Varjager
Ingen älskare av Mona då hennes Von Oben attityd till gemene man inte tilltalar mig. Häftigt att betala skatt och sedan fuska med det. Nej, det är inget som jag köper.
Inlägg #4: Postat: 2007-01-24 14:07:00
Leif-Arne
Bra text Janne. Tur att det finns de med ork att skriva mer genomtänkta texter. Men ett annat spår på ditt tema, vad i fåglarna håller Lejonborg på med, Moderater och centerpartister regerar och står i, det händer saker hela tiden. Vad gör Fp, bizarra utspel om mediefonder och språklagar. När skall Fp bli ett socialliberalt parti på nytt? Just nu är det vilse i pannkakan.
Inlägg #5: Postat: 2007-02-14 21:43:00
Janne B
Jag skrev brev till regeringspartierna i höstas. Jag sände det till alla partikontoren och till regeringskansliet mm. jag varnade dem för att det kunde bli totalt kaos i början på februari med A-kasse utbetalningarna, efter det nya systemet. Det var ett alldeles för snabbt beslut omöjligt att genomföra i tid.
Laddar...