I dekadensens förlovade rike

Den här tråden diskuterar artikeln I dekadensens förlovade rike.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-13 11:29:00
Joakim_J
Förutom att du säger emot dig själv på ett ställe så tycker jag att du har några klara poänger. Precis som du tycker jag att det existerar en otrolig droghysteri i vårt samhälle som inte har någon förankring i verkligheten. De flesta männiksor kan tillfälligt under sitt liv testa droger utan att det för den sakens skull går åt helvete. Personligen är jag övertygad om att droger är bra för oss.
Inlägg #2: Postat: 2007-01-14 12:17:00
johnnyreb77
DROGERNA MÅSTE BORT,dom går det
att leva utan - men inte sex och
människan är nog inte riktigt
Biologiskt funtad till att ha sex med
enbart en och samma partner ett
helt liv d.v.s ungefär 50-80 år.
Inlägg #3: Postat: 2007-01-14 14:06:00
Inger-Sofia
Hej Andris,en knallartikel,inga lös skott här inte ,skjutna ur verklighetens vapen,jag tänkte,bara på när strömmen gick,internet urkopplad,vad gör vi människor,när vår kontakt med yttervärldenstoppas,den vi byggt upp,utanför oss,via burken,Kanske ligger en del i detta,att vi har inte samma gemenskap i verkliga livet längre,med diskussioner,peppningar och handling,det mesta stannar vid ord,löften,nya hårdare tag..
Inlägg #4: Postat: 2007-01-14 14:23:00
peter_
Så, när "vuxenvärlden" protesterar mot kortsiktigt, destruktivt och ansvarslöst beteende så förvärrar man problemet för då väcks trotsen som ytterligare ett motiv. Därför ska de vuxna och deras representanter i den lagstiftande riksdagen sluta lägga sig i. "Ni" gör som ni vill ändå och de av "er" som vill ge festandet högst prioritet festar ändå.
Laddar...