Jag var 11 när jag blev våldtagen första gången

Inlägg #1: Postat: 2007-01-06 14:02:00
Bongo Bongo
Omogna? Hur moget är det att hylla trasiga människor som i sin desperata jakt på uppmärksamhet hänger ut sig själva?
Har du ett sjukligt behov av att konsumera lidande? Jag är hellre omogen en sjuk som du.
Inlägg #2: Postat: 2007-01-06 14:14:00
MLJohansson
Bongo/ begrunda kommentaren om att "skriva sig fri" en liten stund. Du kanske aldrig har burit på upplevelser eller svårigheter eller ens minsta betungande lilla fundering tvivlar på det dock, och därmed inte heller haft något behov av att dela med dig, bearbeta eller bara rensa sinnet. Vissa pratar med psykologer, andra skriver, ytterligare andra håller det inom sig tills de imploderar. Allt handlar inte om skrik på uppmärksamhet!
Inlägg #3: Postat: 2007-01-06 15:21:00
Clam
Är det bättre att vara omogen än sjuk? Det beror på sjukdomen resp arten av omognad. Allra bekvämast är det förstås att vara kärnfrisk, rik, vacker och bäst.
Inlägg #4: Postat: 2007-01-07 14:09:00
Angelvonfix
Jag är inte det minsta hyllad Bongo,men jag är en överlevare. Och varenda männsika på denna jord som överlever är värd att hyllas. Det jag har gått är mina erfarenheter. Alla har sina egna erfarenheter inte sant?!
Laddar...