Inlägg #1: Postat: 2007-01-04 16:29:00
|
Billy Butt |
Vad som är skrattretande min vän är att du inte tycks ha förmågan att begripa skillnaden mellan mina två texter. Tillbaka till Komvux och läs svenska hörrö! Gott nytt år!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-01-07 16:47:00
|
Scanface |
Det stämmer ju. Du vänder visst kappan efter vinden. Dra inte in komvux och svenskastudier i det här Billy. Läs din egen krönika ett par gånger så inser du nog att den är så full av fel att du skulle få gå om hela svenskaundervisningen för att kunna skriva om den. Det är tur att man får BETALA själv för att skriva här, för jag antar att du annars aldrig hade fått ut skiten.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-01-07 16:54:00
|
Janne B |
Numera betalar man inget här. Annonser finansierar Källan.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-01-16 18:52:00
|
Life |
"aldrig någonsin förnekat någon journalist en intervju". Ja, håller helt klart med om att du borde läsa på din svenska BB. Du måste mena neka i den här meningen. Man förnekar brott man blivit anklagad för, inte intervjuer.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-01-16 19:00:00
|
Janne B |
Jag lyssnar alltid på radions språkprogram. De säger att om det av sammanhanget framgår vad som avses,så är det fullt godkänd svenska.Språket är som ett flödande vatten som hela tiden ändrar sig.Det är därför som det är så roligt att skriva.
|
|