Tragisk hysteri kring Linda Rosing

Den här tråden diskuterar artikeln Tragisk hysteri kring Linda Rosing.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-04 14:50:00
steno
På något sätt blir det väl litet tragiskt också att idiotförklara en annan människa och allt vad hon gjort. Eller vad tycker du?
Inlägg #2: Postat: 2007-01-04 15:10:00
andriskangeris
Jag idiotförklarar inte allt som hon gjort, jag skriver bara att hon misslyckats med det mesta. En viss skillnad. Att jag sedan knappast ser henne baserat på det jag läst om/av henne i media som världens smartaste människa är en annan sak. Men hon är långt ifrån den enda - det är som sagt ett samhällsfenomen. Ett tragiskt sådant.
Inlägg #3: Postat: 2007-01-04 15:54:00
Mysan
Ungäfär dom med Rebell robban lever på bidrag kanske även lInda gör det precis som hon i fd Army of Lovers gör. I dag när jag bläddrade i Fhm Så viker Linda ut sig.Har hon fortfarande ansvar för sina barn? Varför behöver hon all uppmärksamhet? HOn var en vanlig tjej med stora bröst från början.Norskan som vann big broteher 04 har man inte hört ett ljud från.Nej hon var inte smal,blond eller hade stora bröst.Linda behöver terapi samt eett vanligt jobb och börja ta på sig kläderna!
Inlägg #4: Postat: 2007-01-05 16:21:00
Nina.O
Det är inte Media som har idiotförklarat henne,,,,,
Det har HON gjort själv. med att komma med så mycke " jag skiter i " och " jag vet vem jag är "
eller varför inte.
" ALLA vill bara sätta en stämpel på mej "

Skit tråkigt....
det är hon själv som Höjer ribban hela tiden... så inte tycka synd om.
Nej nej nej....
Laddar...