Öppet brev till Linda och våra så kallade vänner

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-01-02 13:17:00
Mysan
Snälla ni är som vilket skandal par som helst.Först såg man ett reportage om dig och dina x fru för många år sedan i tv sedan blev Linda känd tack vare big brother.Annars hade ni väl aldrig träffats? Man såg ju även på tv ett reportage om när henne far uttalade sig om linda såg er även ute på nattklubb i våras.Nej ni kanska skulle legat lågt och gömt er undan pressen istället.För allt ni vill är ha publicitet.
Inlägg #2: Postat: 2007-01-02 14:12:00
Lars Nilsson
På något sätt måste man tycka synd om den här typen av självupptagna, tragiska och trasiga människor. Men ännu mer synd måste man tycka om alla som engagerar sig i deras tarvliga problem. Jag tror det var Peter Kadhammar i AB, som gjorde en rubriksamling på paret hemsk läsning och där han jämförde med annat som inte tycks engagera flertalet läsare. Många får uppenbarligen all sin intellektuella stimulans genom att likt gamar frossa i trasiga människors öden.
Inlägg #3: Postat: 2007-01-02 15:38:00
mamma4a
min enda fråga är, är man inte ansvarig själv för sina handlingar? jag anser det iallafall. att ta råd innebär ju inte att man måste följa råden. I detta fall Fadde, men det här är inget ovanligt, borde ha lyssnat på sig själv i stället för att låta sig ledas av andra. men dock det var hans egna beslut att ledas. man gör alltid aktiva val som man måste ta konekvenserna av. hoppas att man lär sig och försöker ta bättre kontroll av sitt liv nästa gång
Inlägg #4: Postat: 2007-01-02 16:20:00
Grevinnan
Go Fadde och Linda!
Jag hoppas att ni två fixar detta. Ni är som gjorda för varandra! Det syns på bilderna på Er båda. Linda, snacka med Fadde. Han älskar ju dig, och du honom med. :-

Kram och lycka till. Jag känner på mig att ni fixar detta. Och ni andra, var inte så taskiga med era snusförnuftiga kommentarer! LOVE IS LOVE! :-
Inlägg #5: Postat: 2007-01-02 16:28:00
tiptop
jösses! hur patetisk får man vara? om du och din brud inte kan hålla ihop är det väl ert problem, ingen annans? Man har alltid ett val, det går inte att skylla på andra. Om ni låter andra bestämma över era liv, så det också ett val.
Och vad det skulle ha med dörrvaktandet att göra är för mig en gåta. Du låter ju helt puckad! Bitter och ömklig. Man har de vänner man förtjänar
Inlägg #6: Postat: 2007-01-02 16:48:00
Janne B
1576 läsare och ovanligt många röstande på några timmar. Jag måste ha missat var världens centrun ligger.
Inlägg #7: Postat: 2007-01-02 16:54:00
Janne B
Hur kan en sådan här person få en ny arbetsgivare"..såg till att ni fick komma in var ni ville. Slippa stå i en kö, slippa betala entré för att komma in och bli bjuden på massa drinkar, då dög jag". Är det inte hög tid för lite moralisk upprustning?
Inlägg #8: Postat: 2007-01-02 17:41:00
catya
Fadde, det finns en tråd... nej, FLERA trådar att läsa på FB, bl.a.; Länk: flashback.info

Varsågod. Där får du svaret på hur älskade du och "Bionda" är.
Inlägg #9: Postat: 2007-01-02 18:01:00
mariamagdalena
Hur ska ni någonsin få respekt när ni beter er som barn hela tiden.
Du är vuxen, löjligt att skylla på andra. Jag tror att vi är många som ser att ni inte har ett hälsosamt förhållande. Media är ju erat vardagsrum, som ni ständigt påtvingar oss. Tänk på era barn, väx upp !
Inlägg #10: Postat: 2007-01-02 23:45:00
angus
Fadde, ett gott råd i livet är att bli grisfarmare, då vet man i alla fall vilka som är svin.
Inlägg #11: Postat: 2007-01-03 00:14:00
Afrothunder
Vad är det för fel på alla ni människor som har mage att sparka på någon som redan ligger ner, med det ena påhoppet efter det andra? Så smaklöst och vedervärdigt så jag mår illa! Har ni inget bättre för er eller går igång på att "ställa er över" andra människor, så spy er galla på mig och mitt inlägg för jag ligger tamejfan inte ner och kan ta skiten. Afrothunder, 34-årig tvåbarnsfar
Inlägg #12: Postat: 2007-01-03 09:19:00
trött på
Nu räcker det! Hur gamla är ni egentligen? 14 år? Sitta och gnälla offentligt över att ¨det är slut¨. Och skylla på kompisarna dessutom. Så pinsamt, Fadde. Jag trodde att du var en vuxen man, inte en trånande tonåring som grinar över att landets största bimbo har gått vidare till nya jaktmarker. Skaffa dig en vuxen kvinna istället, en som inte offrar sin dotter för att få visa upp sig i bara lösbrösten!
Inlägg #13: Postat: 2007-01-03 10:36:00
Nähädu
Det här var nog den sämsta dynga jag någonsin läst på sourze. Jag hoppas att han åtminstone fick betala för att publicera detta! Var är alla duktiga och läsvärda skribenter nuförtiden?
Inlägg #14: Postat: 2007-01-03 11:00:00
Myra
Jag förstår att du är lessen, men är detta verkligen rätt forum! Problemet saknar "allmänintresse"
Inlägg #15: Postat: 2007-01-03 11:24:00
lamerica
Men herregud, det här är ju uppenbart ett skämt...att ni inte fattar det.

Fadde skulle aldrig vara så korkad...eller? Att han erkänner att det förekommer diskriminering i krogkön? Att han är en så brutalt dålig krönikör att man måste vara tankeläsare för att få nån form av förståelse eller empati för det han beskriver?
Inlägg #16: Postat: 2007-01-03 12:33:00
abbe
kanske en aningen panikslaget att öppet gå ut med ett sådant brev, dock rätt så modigt. trist att era läsare inte kan se det som ett brev istället för att förlöjliga det med er mediala historik...
Inlägg #17: Postat: 2007-01-03 16:57:00
Ramona Fransson
Lycka till Fadde! Att öppet gå ut i media är ditt val! Jag hoppas du gjorde rätt val.
Inlägg #18: Postat: 2007-01-04 00:11:00
Beckisbarnet
Äh, du hade ju en ny ung snygg kvinna på gång- läste jag i aftonposten, så varför gnälla? Denna artikel var löjlig. Du gör dig löjlig Fadde...
Inlägg #19: Postat: 2007-01-04 01:21:00
Karin Holmberg
Distanslöst.
Inlägg #20: Postat: 2007-01-04 04:04:00
AngelStar
Är lika trött på Linda & Fadde som man en gång va på Robinsson Robban...
Vem bryr sig om erat sk on/off förhållande..... News flash....INGEN!!!
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...