|
Inlägg #1: Postat: 2007-01-03 22:37:00
|
|
angus |
Du har gjort mig mycket mer förstående för en fruktansvärd livssituation, jag trodde inte det kunde vara så hemskt, men att få det så i detalj gör att man måste ta det till sig. Om du kunde lyckas bli bra och sedan hjälpa andra i samma situation vore det verkligen att vända på det dåliga som varat så länge, jag håller tummarna för dig och hoppas verkligen att sjukvården börjar lyssna, det behövs säkert mer kunskap inom vården också vad gäller detta tillstånd, lycka till och kram
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-01-03 22:50:00
|
|
Elina |
Jag vet inte vart du bor så jag kan inte heller tipsa om hjälp. MEN NÄR DU SÖKER HJÄLP TA DETTA ARTIKEL MED DIG! Bättre diagnos kan ingen annan skriva. Du är på väg eftersom du vågat skriva detta.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-01-03 23:46:00
|
|
myrboa |
Skriv Selma! Skriv! För det är du mycket bra på.Skriv så det"hörs" för din och alla andra i din situation.Beundrar din styrka att gå ut ur tystnaden och låta din röst tala så det hörs".Låt ingen tysta " din röst..låt den höras högt och tydligt.Livet är för värdefullt för att tystas..Skriv!! Stor Varm kram till modiga dig.Anna-lena
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-01-04 00:08:00
|
|
sebastianne |
Selma, du kommer säkert att lyckas hjälpa någon och kommer säkert att lyckas hjälpa dig själv med den starka drivkraften och den stora gåvan du har att skriva. Skriv om dina dagar och om hur du lyckas och ibland misslyckas.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-01-04 00:08:00
|
|
sebastianne |
En bok som kommer att ge många stöd när du kommit igenom.Skriv dag för dag!När du lyckats finna att du har ett värde oavsett hur mycket eller hur litet du äter,kommer du troligen att vara klar för att publicera boken . Tag då tex. kontakt med Debutantförlaget. Du behöver inte vara en"stor" författare för att lyckas med detta . Du HAR en gåva som inte alla har! Lycka till! Kram!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-01-04 00:23:00
|
|
rftc |
Välskrivet. Deprimerande. Bra. 5
//svåger Mattias
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-01-04 07:32:00
|
|
Inger-Sofia |
En berättelse,som ger mig gåshud,orden försvinner alltid för mig,när det är något som berör smärtans djup.ditt förmedlande,är starkt,rakt ,ärligt jag kan inte komma undan,tankarna bombarderar för fullt mina känslor.elinas förslag var bra,din berättelse täcker ju in alt..lycka till och en varm kram
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-01-04 17:35:00
|
|
Elvy |
Det var djärvt av dej, att så osminkat delge oss andra, din kvalfulla verklighet.
|
| |