|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-27 10:34:00
|
|
suz |
oavsett vad man tycker om W, så gör man inte på deta viset, det var förbannat naivt att lämna monumentet obevakat, sen vad man tycker om monumentet som sådant, det är en annan femma,smaklöst monument enlig min smak,,
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-27 10:44:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Från en skribent som pekar pinne åt andra skribenter när de kritiserar politiker i alla fall vänsterpolitiker så blir man ordlös när Classe själv uppvisar än en värre trångsynthet. Vad är lösningen då? Skall vi ha Einsatzgruppen som bevakar all offentlig konst eller kanske bygga upp ett london samhälle med 7500 bevakningskameror i stan? Eller vi kanske inte skall ha några minnesmärken? Lösningen Classe!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-27 11:49:00
|
|
suz |
min lösning hade varit att placera ut ett smakfullare monument, typ en byst och ställt den intill någon offentlig byggnad som är upplyst och redan har vakt,
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-27 22:50:00
|
|
Zeke |
Placerar man ut ett gäng bajskorvar och kallar det konst får man skylla sig själv.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-28 08:29:00
|
|
Ben |
Kan inte den där fina familjen betala det där monumentet?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-09-09 17:53:00
|
|
claes croner |
Jag blev något förundrad över att en recension av en vänsterskrift kunde väcka en sådan debatt. Efter ett tag upptäckte jag att någon skämtare vid SourzeRed roat sig med att lägga in en helt annan debatt som av Stefan Hot resp Zeke lagts på Black Army resp kiss- o bajsnivå. Zekes ´bajskorvar´ syftar alltås inte på div Yelahskribenter....
Hade Sourze personalfest igår?
Claes Croner
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-09-10 08:22:00
|
|
peter horal |
jag vill här passa på och tacka dig för dina inlägg. de håller generellt en mycket hög humoristisk nivå. Ditt grepp av framställla dig själv som pompös och total utan självdistans o kritik är mycket bra.
Fortsätt så
|
| |