Jag drömmer mardrömmar om Darfur

Inlägg #1: Postat: 2006-12-27 02:30:00
StaffanH
Blir det för mycket förvandlas det till något abstrakt och kanske är det därför ingen större mängd röster höjs. De som redan är engagerade i frågan har fullt upp och har därför inte tid med att arrangera nödrop som hörs.
Inlägg #2: Postat: 2006-12-27 02:31:00
StaffanH
Blir det för mycket förvandlas det till något abstrakt och kanske är det därför ingen större mängd röster höjs. De som redan är engagerade i frågan har fullt upp och har därför inte tid med att arrangera nödrop som hörs.
Inlägg #3: Postat: 2006-12-27 02:33:00
StaffanH
Inlägg #4: Postat: 2006-12-27 13:09:00
Janne B
Jag tycker att jag ser två sorters Hjälpare i mitt liv. Dels de som nästan varje månad tar en rejäl slant och sänder till Röda Korset, Sociala Missionen, radiohjälpen etc.Dels ock de som oavbrutet är hjälpsamma i sin närmiljö där de satsar både tid och pengar. Kyrkornas andrahandsbutiker kan räknas dit.De har en totalt social livsstil. Pengar är inte något de äger, de bara förvaltar dem osv.../Känner du också dessa människotyper?
Laddar...