|
Inlägg #1: Postat: 2006-12-18 13:15:00
|
|
Janne B |
Bästa Elina/ ja döden har varit mig mkt nära flera ggr förut. Jag har undgått några älgolyckor och några stora krockar. Men denna gång är lite extra märklig subjektivt sett. Jag försöker vänja mig med min nya situation.Måste också förklara för nära o kära det förändrade läget..det tar sin tid och ork.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-12-18 13:53:00
|
|
Elina |
När jag låg på glaciären och trodde mig dö tänkte jag på mina närmaste. Jag var obetydlig. Ville skriva till dem men hade ju brutit lite ben överallt så det gick inte. Ville så gärna säga sista "jag älskar er" ...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-12-18 13:55:00
|
|
Elina |
Att vara nära döden gör livet så oerhört klart. Att hålla kvar den förändringen för alltid är dock svårt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-18 14:09:00
|
|
myrboa |
Elina..delar din upplevda erfarenhet..att svårigheterna ligger i "att vara kvar i klarheten" där de viktiga är i focus. "Kärleken". Och att aldrig snåla med att i tanke ,ord och handling uttrycka.. på alla de sätt man kan att:" jag älskar dig..er" Fint att du delade med dig. A-L
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-12-18 15:26:00
|
|
Janne B |
Du ligger på en kall glaciär som kanske sakta smälter, medan du nästan känner hur ditt liv rinner iväg. I ditt hjärta bankar kärleken till dina anhöriga och vänner. Runt omkring dig var det kanske "Stilla natt heliga natt" som just nu låter på norska i min radio...
|
| |