Vill du ha en plusmeny?

Inlägg #1: Postat: 2006-12-11 11:02:00
Janne B
Det är en sällsam känsla att gå runt i den dyrbaraste bilaffären och veta att man endast har 10.000 kr på banken. Det är också en en sällsam känsla att gå runt i en modebutik på Fina Gatan och veta att här finns inte ett plagg som passar min kropp ell plånbok. Biträdena flyr som....i alla riktningar. Kommer ändå ngn fram så säger jag att jag väntar på min dotter, som har ideala mått.
Inlägg #2: Postat: 2006-12-11 13:30:00
steno
Ändå har jag en känsla av att bil- och bostadsmarknaden är fulla av låtsasspekulanter som inte har ett öre på banken men går runt och sparkar på däcken, ber att få provköra etc. Eller frågar om stambyten, kritiserar planlösningarna, säger att det ser för billigt ut. Hade tänkt sig något i Stocksund...
Inlägg #3: Postat: 2006-12-11 15:11:00
Janne B
Ja så har mäklare berättat för mig också.Som i smyg noterar bilnumret och snabbt på ngn bakväg får reda på mkt om personen. Det händer att folk hyr en dyr bil innan de far till mäklaren, ja ja.
Inlägg #4: Postat: 2006-12-11 18:36:00
steno
En man som sitter i tunnelbanan och låtsas lämna meddelanden i en mikrofon. Jag undrar hur många som lever ett låtsasliv?
Laddar...