Inlägg #1: Postat: 2001-08-23 16:53:00
|
Jacob Åström |
Vadå? Får du mail? Det fick inte jag :. Lyllo.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-23 17:00:00
|
Juanita Zanetti |
Varför lyssna på dessa röster? När jag klagade på din artikel så var det för att du sparkade på liggande hundar, det gör man inte. Jag har ju bett om ursäkt. Ciao bella.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-23 17:05:00
|
Karin |
Hur kan man komma med så låga argument som utseende? Hey, det är 2000-talet! Sluta trakassera Frida, töntar!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-23 17:11:00
|
suz |
jag fick ilsken kommentar om att jag var fördomsfull och skrev illa häromdagen, förstår fortfarande inte varför för den som skrev det är en taskig författare själv och det här är ett forum för allmänheten trots att man inte är någon nobelpristagare i litteratur,,
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-23 17:32:00
|
Lena Odell |
BRY DIG INTE! Å andra sidan - se det som så att Du berör - det är väl kanske viktigare än att inte bli sedd... Har märkt att det är några ständigt återkommande kloakråttor som försöker med låga och plumpa kommentarer sänka nivån på Sourze. De skall inte lyckas - vi negligerar dem det var ungefär det jag menade i "Min nya mani...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-23 17:38:00
|
Marcus P |
Hatbrev är ju ett tecken på att man är nåt. Att man är något som har fått nån att sätta sig ner, författa ett hat-e-mail och skicka det. Det betyder ju att du har sagt något, att du har fått folk att reagera. De t.ex. offentliga personer som verkligen berör folk är hatade - och älskade. Dessutom har du ju faktiskt fått en hel del kommentarer åt andra hållet också. Inte sant?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-23 18:53:00
|
Per Poulsen |
Jag har sagt det förr och jag säger det gärna igen; du är en av sourzes mest levande skribenter...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-23 19:10:00
|
Kajsa Kallio |
Det stavas avundsjuka. Har man inget eget att komma med är det alltid tillfredsställande att dissa någon som verkligen har det.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-23 22:31:00
|
Rai Uno |
Njut av att tänka på hur patetiska liv dessa personer måste ha!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-24 09:09:00
|
Dan |
Stå på dig! Jag tycker du är gullig även när du har fel.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2001-08-24 10:22:00
|
susanne |
Jag har bara läst tre av dina artiklar, vilka har varit bra tycker jag !
Vill man tycka att du skriver dåligt, är det ju bra att ge konstruktiv kritik, vilket utvecklar. Men "suger"
eller "hjärndöd" säger ju faktiskt mer om den personen än om dig...
Synd bara att du ger dessa personer
mer utrymme genom att besvara.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2001-08-24 10:57:00
|
Danne |
Det där med att du får elaka mejl osv. Det visar ju enbart att folk tagit intryck, även om vissa har för vana att bete sig konstigt läs idiotiskt. Man kan ju undra hur många av dem som har adress på hotmail lr något liknande. Jag tycker iaf att du skriver bra, så keep going!
|
|
Inlägg #13: Postat: 2001-08-24 13:08:00
|
Kristina |
Förmodligen handlar det bara om avundsjuka och det ska man inte bry sig om. Är man ung och dessutom tjej tror vissa att dom kan behandla en hur som helst. Det gäller att ta plats och inte bry sig. Är själv 21 och har fått höra både det ena och det andra av trångsynta människor. Jag har läst flera av dina artiklar och tycker att du har mycket vettigt att komma med.
Tänk också på att dessa personer måste vara med sig själva 24 timmar om dygnet, och det slipper ju du. : Stor kram!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2001-08-24 17:52:00
|
Sara B |
Du skriver jättebra artiklar Frida, min favorit är "Jag vill inte ha barn!". Låt inte dess avundsjuka, elaka människor trycka ner dig. Det är de som fula & hjärndöda!!!
|
|
Inlägg #15: Postat: 2001-08-25 13:21:00
|
claes croner |
Frida B är produktiv 15 inlägg på lika många dagar. Då kan inte allt bli bra.
Frida klagar på elaka mail. Det är sånt man får ta. Om de är kränkande skickas de till infoSourze.se för granskning. Sourze lär numera kunna ta bort kränkande eller förfalskade kommentarer. Frida har själv gått på en sådan i debatten efter Marcus´ inlägg 31.7. forts.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2001-08-25 13:22:00
|
claes croner |
forts
Som någon skrev är det tråkigt att Sourze utvecklats så illa.
En konsekvens är att många goda skribenter slutat. Idag finns bara en handfull kvar. Två av dem har kommit Frida till undsättning.
Det kan jag också göra.
Om det krävs.
CC
007
|
|
Inlägg #17: Postat: 2001-08-27 15:11:00
|
Stefan Holmqvist |
Jag läser inte dina artiklar. Eller nja. Detta är min första så jag kan inte uttala mig om du har en såpass urusel nivå så det är befogat att skriva att du suger. Anyway, cut the crap: Ingår inte sådana brev i vardagslivet för en sourze skribent som titt som tätt går över 200 läsar gränsen? Tips: I din outlook så finns det filter som man blockera e-mail.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2001-08-27 16:26:00
|
cat |
lyssna inte på alla... de klagar bara för att de inte har något att säga.... din texter är jättebra!
|
|
Inlägg #19: Postat: 2001-08-28 09:54:00
|
Filippa |
Att du är duktig Frida är det ingen som kan säga emot. Att du har språkkänsla är det heller ingen som kan säga emot. Att du dessutom insett att alla artiklar inte behöver handla om brännbara ämnen är bara att applådera. Tyvärr är det återkommande människor som inte inser att åsikter inte kan vara fel, bara annorlunda. Det är även dessa människor som hänfaller till argument som Norrlandssubba. Du står över dem Frida, och det vet du.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2001-08-30 00:42:00
|
ModestyH |
Felet med dig är att du är lätt att hata! Du är ung, snygg & framåt! Du studerar, har hund, sambo, jobbar & har dessutom en politisk karriär!! Det sticker dom i ögonen, istället för att ta tag i sina egna liv har en tro på att alla kan bli/göra vad de vill så använder de sin energi åt att "knäcka" de som lyckas!
|
|