|
Inlägg #1: Postat: 2006-12-07 13:40:00
|
|
Janne B |
En del män är som älgtjurar och björnhannar. De hör av sig en gång om året. Svangubbar är bättre.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-12-08 12:49:00
|
|
Rickard Fransén |
Är väll lite OT detta men visst, diskuterar gärna! Jag tror ett vanligt fenomen eller en vanlig situation är denna. Tjejer går ut på krogen och dansar sexigt i lätta kläder. Killar kommer fram och tafsar på dom, och även om ni tjejer erkänner det eller ej, så är det ok om killen är snygg nog. Ni hittar en snygg kille som tagit er på häcken och visat vad han vill, och ni ligger med varandra en natt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-12-08 12:49:00
|
|
Rickard Fransén |
Sedan försvinner killen, för killar som agerar såhär gör ofta det och ni undrar varför ni bara träffar svin. Samtidigt på krogen står dom snällare killarna vid något bord och tänker "jag vill dansa med den där tjejen, men jag är inte tillräckligt snygg så hon kommer förmodligen ge mig en örfil om jag kommer dit" och ni träffar förmodligen inte någon bättre kille än häck-nypar-lars. Detta är en generalisering och stämmer inte alltid, men förmodligen ganska ofta.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-08 14:56:00
|
|
Mysan |
Precis exakt! Då undrar jag hur bruden jag såg i går på t banan för? Hon såg ut som venus uppkommen ur havet med håret ner på låren.Exakt kopia av brigitte bardot inte Bridget jones.Så var r alla snälla snygga seriösa killar? Dnygga killar är aldrig snälla.Ytterligare en tes som stämmer allt för väl.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-12-08 16:46:00
|
|
peter_ |
Alltså, snälla killar är aldrig snygga. Kanske du ska rannsaka dig map vad det är som får dig att tända.
|
| |