Inlägg #21: Postat: 2006-12-09 00:12:00
|
Calle Z |
Svar 7 och 9. Det var stor humor!Anti B.B komplex? men han förlåter mig : Du förlåter ingen som säger emot dig Butt. Du tror fortfarande att du är en sk "kändis" i slaskpressens värld....Landa för tusan! Du hade dina 15 minuter.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2006-12-09 00:20:00
|
Calle Z |
Du slarvade bort det....Du var inne i värmen Då. Därav din bitterhet kanske? Vad vet jag? Men handen på hjärtat Butt. 100& av de tjejerna som bär burka inom islam gör det frivilligt...: Inte ens slaskmedia vågar ta ett sådant steg...ännu.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2006-12-09 01:30:00
|
Janne B |
Nog är det upplyftande och stärkande för själen att skälla på Billy medan han ligger och sover efter en svår pers i livet. / Nog har du bättre sidor Calle Z
|
|
Inlägg #24: Postat: 2006-12-09 02:40:00
|
Calle Z |
Har du Janne? Du kallar dig kristen? Du försvarar Butt med sin burka syn..Det du gör för dom minsta, Det gör du för mig också...Har du glämmt det Janne? Vad sade Jesus om att ljuga för dom minsta?...
|
|
Inlägg #25: Postat: 2006-12-09 02:48:00
|
Calle Z |
Jag tycker absolut inte att det är stärkande för min själ att skälla på Butt! Tvärtom!...Det är bortkastad tid..Men dårskap måste bemötas...
|
|
Inlägg #26: Postat: 2006-12-09 09:26:00
|
Janne B |
Butt har vid ett tillfälle skrivit något obegripligt om burkan, jag har inte sett honom upprepa detta. Alla har rätt att göra misstag. Vet du vilken burkasyn BB har då han inte är provocerad? // Dårskap är en sjukdom som BB inte har! Om man anser att han har en konstig åsikt ska han bara lugnt och sakligt bemötas. Det har han tålt hela livet. /Jo jag är kristen med rätt att göra både rätt och fel. Det är själva vitsen liksom!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2006-12-09 11:05:00
|
Billy Butt |
CALLE - SLUTA TJATA OM SAKER SOM INTE HAR MED DENNA ARTIKELN ATT GÖRA. HÄDANEFTER KOMMER JAG ATT TOTALT IGNORERA DIG OCH INTE LÄNGRE ATT SVARA DINA KOMMENTARER OM DU INTE HÅLLER DIG TILL ÄMNET I ARTIKELN DU KOMMENTERAR. SLUTA GÖRA BORT DIG NU!
|
|