Livet är nog större än vi anar

Inlägg #1: Postat: 2006-12-04 12:40:00
myrboa
H.C Andersen skrev " Hela världen är en rad av underverk,men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardagsting." Det är också du..ett av livets alla underverk.ett av livets alla uttryckssätt..Inte är du ..eller någon annan något "vardagsting" A-L
Inlägg #2: Postat: 2006-12-04 12:43:00
myrboa
Inte behöver vi göra,åstadkomma en mängd saker för att vara värdiga.Vi är värdiga i och med att vi finns..att vi ÄR. A-L
Inlägg #3: Postat: 2006-12-04 12:52:00
myrboa
Jag ser livet som en resa..eller en skola där vi har att lära oss "navigera genom mörker till ljus" Därför det är så spännande att få ta del av andras "reseskildringar.. andras lärdomar. Du Sunny. din livsresa verkar ha varit kantad av många svåra passager.Men du verkar ha klarat av att "ta dig igenom de obanade,de mörka vägavsnitten" A-l
Inlägg #4: Postat: 2006-12-04 13:00:00
myrboa
I dag överensstämmer min inre "väderlek" med den "yttre väderleken" Moder jord gråter med mig idag. En av våra hundar ligger på operationsbordet och ska gå igenom en "knepig" operation..vet inte hur den går.Det enda trygga/säkra är nog att acceptera att inget egentligen är säkert/tryggt..allt är "statt" i förändring. Så jag provar att "släppa taget" Huh!!! A-L
Laddar...