Den lyckliga horan och trafficking

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2006-12-03 16:27:00
Urban
Och till Sunny: Nej, jag tänker inte upplåta någon lokal, ens om jag hade någon. Men jag stöder er sak och står för det i alla sammanhang, med den ständiga risken för att bli impopulär. Min drivkraft är att jag hatar mobbning, oavsett vilken individ eller grupp det är som är föremål för den. Men mobbaren måste också - förr eller senare - stå upp, ta sig samman, organisera sig och "slå" tillbaka. Annars fortsätter det bara.
Inlägg #22: Postat: 2006-12-03 16:28:00
Urban
Ursäkta, jag menade förstås "den mobbade" i svar 21.
Inlägg #23: Postat: 2006-12-04 00:14:00
Sunny
Att säga att du stöder deras sak är lätt o riskfritt. Att som jag bjuda hit dem o öppet kämpa för deras sak är inte det. Min familj förbannar mitt egangemang många gånger.
Vi organiserar men inte i Sverige därför att det inte går.
Inlägg #24: Postat: 2006-12-04 07:39:00
Urban
Risken ligger i att man blir hatad och impopulär i sociala sammanhang om man som jag stöder deras sak. Men den risken tar jag, för mitt syfte är inte alltid att vara populär. Mitt syfte är att säga min mening. Men hororna måste ta tag i detta själva, i Sverige och med alla risker som det innebär. Annars sker ingen förändring. Den bistra och enkla sanningen.
Inlägg #25: Postat: 2006-12-04 20:32:00
Daniel Wijk
Sunny: Finns det en pott där man kan lägga en slant för att bidra till att få prostituerade som kommer utrikes ifrån de som inte har något att förlora på att visa upp sig att åka till stockholm och demonstrera?
Inlägg #26: Postat: 2006-12-04 20:34:00
Daniel Wijk
Det betyder inte så mycket att män och kvinnor sin inte är prostituerade visar upp sig så vi måste få hit folk som inte bryr sig om vad de inskränkta svenska myndigheterna vet om dom.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...