U go girl!

Inlägg #1: Postat: 2006-11-30 19:16:00
Angelvonfix
För det första Grim så har jag inget behov av att hänga på löpsedlar. För det andra så är jag inte transa jag är DRAGQUEEN. För det tredje så uppskattar jag inte att bli påhoppad med dina fördomar om så kallade "transor och mediehoror". Men nu råkar det vara så i detta land att minoritetsgrupper får ta mer skit än den stora massan.
Inlägg #2: Postat: 2006-11-30 19:17:00
Angelvonfix
Och återigen om du nu år så jävla trött på att se och läsa om oss. Varför läste du min text? och varför bemödade du dig att svara? Var ditt mål att göra mig sur? grattis du lyckades.
Inlägg #3: Postat: 2006-11-30 19:18:00
peter_
Tveksamt. Svenskar beskylls för att vara rasister nästan per definition se Kamelis utredning, svenska män våldtar, misshandlar, förnedrar och håller kvinnor i en underordnad ställning osv.
Inlägg #4: Postat: 2006-12-01 07:02:00
grim
1/....

Som sagt nu mässade du om "fördomar" igen.
Inlägg #5: Postat: 2006-12-01 07:07:00
grim
2/.... Självklart läser jag för att hålla mig uppdaterad om samtiden.
Har tragglat mig igenom bibeln och koranen och mien kampf.. skittrista alla tre, men jag kan därigenom gå i disskussion eller svaromål.
Med andra ord all kunskap är bra kunskap, även om den kan te sig onödig i början.
kalla dig angel eller vad du vill men transa är du.
Inlägg #6: Postat: 2006-12-01 09:14:00
Angelvonfix
Grim även jag har läst koranen och bibeln och mein kampf. Jag kan inte riktigt förstå vad detta har med saken att göra. Och om du söker på ordet transa så kommer troligtvis transexuell eller transvestit upp. Jag är inget av dessa två. Och jag mässar inte om fördomar. Det är fakta.
Inlägg #7: Postat: 2006-12-01 12:26:00
grim
angeltransa återigen på svar nr2 som du skrev... "om du nu år så jävla trött på att se och läsa om oss. Varför läste du min text?"

Som jag beskrev så läser jag det mesta för att hålla mig uppdaterad om samtiden, därav vinklingen till de 3 böckerna.

du är en transa. Skiter fullständigt i vad dagens PK-ordböcker skriver om div särarter inom din "läggning"
If it walks like a duck it is a duck...
Laddar...