Hets mot sexig singeltjej!

Inlägg #1: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
* Var försöker du hitta din tilltänkte partner? Är det bara på Spybar, Kickis eller Crazyhorse? Samma åldersgrupp? Ja då är det inte konstigt att du tycker att "män" är alla likadana. Börja utforska andra ställen! Internet, salsakurser, intresseklubbar eller någonting annat. :-
Inlägg #2: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
* Om DU konstant blir utgallrad av killar som verkar vettiga, tänk på att många vettiga killar har även de en hel del krav på sina tilltänkta partners. Det är inte bara tjejerna som ställer krav! Om du har extremt höga krav på din partner kommer dessa killar att rata dig fortare än du hinner säga "mobilnummer".
Inlägg #3: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
* Dom kravlösa och efterhängsna killarna är INGENTING att ha. Om en person är kravlös ser han/hon förmodligen bara dig som någon att ha sex med, inte en fast partner.
Inlägg #4: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
* Åter igen, om du sitter på din höga pidestal och har sjukt höga krav på din partner kommer endast de efterhängsna killarna att hänga kvar, dom vettiga släpper taget. Och ja, se föregående svar. :-
Inlägg #5: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
* Slappna av. Spela inte svårflörtad utan var "naturlig". Gör dig inte till! Stelhet och isprinsessor struntar vettiga killar i. Endast efterhängsna och sexfixerade killar hänger efter dig då.
Inlägg #6: Postat: 2006-11-29 17:15:00
Chris.X
Detta är någonting jag önskar att nästan alla tjejer visste. Många vet redan om det, och det är dom som de flesta killar och några tjejer letar efter. ;- Hoppas att det hjälper och lycka till med att hitta någon vettig kille. Dom finns, jag lovar.
Inlägg #7: Postat: 2006-12-01 00:07:00
Bong
Werd! fan, du å Franklin lyckas ju uttrycka er precis på det sätt som jag önskar att jag kunde :-
Inlägg #8: Postat: 2006-12-01 17:30:00
Chris.X
Heh. Tackar. :- Talets/skrivandets gåva är inte alla förunnat, men det är desto viktigare att tänka sunt.
Laddar...