|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-28 15:09:00
|
|
bergqvistsofia |
Vad jag har hört vill de ha sex med en hora men gifta sig med en oskuld!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-28 15:19:00
|
|
Janne B |
Män är olika, män är olika, män är olika...se dem som individer med väldigt olika kvinnosyn, olika behov, förväntningar osv..
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-28 15:56:00
|
|
pros |
Helt rätt Janne.
Känner inte igen mig i Mysans beskrivning.
Är övertygad om att män som Mysan skrev om existerar men vet att det finns andra sorters likväl.
Det fins även kvinnor som bara vill ha sex och tittar enbart på kroppsbyggar bartendern och jag vet att de existerar då jag har jobbat på flertalet kvinnliga arbetsplatser.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-11-28 16:02:00
|
|
Janne B |
Pros/ Nog är det rätt roande att i kafferummet råka avlyssna 7 damer vid bordet bredvid...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-11-28 16:07:00
|
|
pros |
Svar 4, Roligt och upplysande..... :
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-11-28 19:52:00
|
|
mintcar |
Så är det med förhållanden. Alla människor har problem med dem, oavsett om de är singlar eller faktiskt är i ett. Är du ofrivilligt singel så beror det förmodligen på att du kan stå ut med att vara ensam, och väljer det framför att inleda förhållanden med män som inte uppfyller alla dina förväntningar. Det beror inte på hur du "paketerar" dig.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-11-28 19:53:00
|
|
mintcar |
Så är det med förhållanden. Alla människor har problem med dem, oavsett om de är singlar eller faktiskt är i ett. Är du ofrivilligt singel så beror det förmodligen på att du kan stå ut med att vara ensam, och väljer det framför att inleda förhållanden med män som inte uppfyller alla dina förväntningar. Det beror inte på hur du "paketerar" dig.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-11-28 19:53:00
|
|
mintcar |
Det finns som jag ser det bara tre sätt att hitta ett förhållande: Du kan ge den där killen eller tjejen som har värsta intresset för dig en chans och hoppas att motsvarande känslor växer fram med tiden; du kan ragga stenhårt på den kille eller tjej som du vill ha mest av allt och hoppas att han eller hon ger dig chansen med samma förhoppning, eller du kan vänta på att den där mirakulösa blixten från klar himmel slår till en dag och allt liksom bara känns rätt från första stund.
|
| |