|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-24 00:40:00
|
|
Lena Katharina |
Du gnäller över att alla som sticker ut i Sverige blir hånade och att du på något sätt skulle vara cool eftersom du sticker ut. Newsflash, honey; du sticker inte ut ett jävla dugg. Såna som du, silikonstinna fuskblondiner, finns överallt, hur kan det ha undgått en så smart businesswoman som dig att du bara är en i en alltför stor mängd?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-24 00:40:00
|
|
Lena Katharina |
För det tredje, känns det inte lite skumt att vara en stolt naken nedladdad runkmaja för...femtonåringar? Du försöker få det att låta som något bra. Om du vore 18 hade jag kanske nickat i samförstånd, men du kunde vara dessa ungars morsa. Du är verkligen läbbig, men mest av allt är det synd om dig. Sådan törst efter ett erkännande har jag sällan sett. Dessvärre kommer du aldrig att få den bekräftelse du så desperat söker.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-24 00:40:00
|
|
Lena Katharina |
Detta var första och sista gången jag kommenterar något som du skrivit/kommer att skriva. Förmodligen har jag just upplevt den mest meningslösa kvarten av mitt liv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-01 22:52:00
|
|
rolrut |
Den Svenska avundsjukan förnekar sig aldrig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-12-05 08:39:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 4:
Så sant Rolrut! men Linda Rosing är väl knappast nåhot att vara avundsjuk på..eller?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-12-05 08:40:00
|
|
Beckisbarnet |
..även om jag tycker att Lena Katharinas dom över Linda är lite VÄL hård
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-12-05 12:12:00
|
|
Larsky |
Hey vänner!
Linda har rätt att göra precis vad hon vill och alla vi andra inkl Lena Katharina har rätt att tycka precis vad vi vill. Basta! Jag skulle kunna ha en miljon åsikter om den mediala bilden av LR, men vem orkar bry sig.
Tja då...
|
| |