|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-21 12:34:00
|
|
Joel |
Om man onanerar lär man känna sin egen kropp, lär man känna sin egen kropp är det lättare att ta reda på vad man gillar och tycker är skönt, vet man vad man gillar och tycker är skönt kan man berätta det för sin partner, kan man berätta det för sin partner får man bättre sex, bättre sex ökar orgasmfrekvensen. Med andra ord tjejer. Ni har allt att vinna på att börja onanera!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-21 13:26:00
|
|
Lisa |
Ovillkorlig onani är ett steg mot jämlikhet mellan könen! För att vi kvinnor inte ska vara nedtryckta och utnyttjas sexuellt är det viktigt att vi känner oss själva och i och med det kan bjuda mer på oss själva.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-21 14:46:00
|
|
jenny |
Ja! Tjejer borde onanera mer och prata mer om det - killar är så bra på det, det hade ju varit hur kul som helst om tjejer vore mer öppna med allt det där. Upptagna med behag istället för att behaga, liksom.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-21 15:55:00
|
|
isabell |
vem har sagt att tjejer inte onanerar?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-21 17:35:00
|
|
Sascha |
Jag har aldrig upplevt det som om onanidiskussioner är tabubelagt sinsemellan tjejer eller att tjejer skulle smeka sig själva i mindre utsträckning än vad killar runkar. Men skillnaden tror jag är att tjejer inte törs/kan/vill stå för sin onani _inför killar_.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-22 12:42:00
|
|
Mårten |
Är det någon mer än jag som har erfarenheten att flickor som inte har lärt sig komma när de är solo ej heller lyckas få orgasm när de har sex med andra ?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-31 02:47:00
|
|
Lena |
Erkänner helt skamlöst att jag onanerar ofta och gärna, varför skulle jag inte göra det när det är så jävla skönt? *ler stort*
|
| |