Utrota torskarna!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2006-11-14 15:58:00
Leif-Arne
Nja, själv har jag rätt svårt för aktiviteter som mördande överhuvudtaget. På sin höjd kan jag se allmänt sur ut. Vad gäller rubriken så faller nog skuggan på upphovspersonen. - ge vissa tillräckligt med rep så... osv.
Inlägg #22: Postat: 2006-11-14 15:59:00
Leif-Arne
20 Om det gläder dig så är jag inte sämre än att kunna bjuda på detta.
Inlägg #23: Postat: 2006-11-14 15:59:00
stålis
19/ Erkänn i stället att för dig är en "torsk" lika med en heterosexuell man, och inte en kvinnlig eller homosexuell sexköpare, fast du vet att sådana finns, när du tänker efter. Att du ryggmärgsreflexivt tänker "heterosexuell man" visar bara att tyvärr du behöver filosofera mera.
Inlägg #24: Postat: 2006-11-14 16:02:00
stålis
21/ Exakt. Men du och Jan E som jag ett tag trodde var en och samma person reagerar reflexmässigt på vissa stimuli. T ex kvinna ung queer allt hon skriver ok. Man medelålders hetero plus - extra graverande - invandringskritiker inga rätt i ngn enda fråga.
Inlägg #25: Postat: 2006-11-14 16:04:00
Leif-Arne
23 Jag har så liten erfarenhet av torskar så att min bild därav ,förutom sådana med fenor, är rätt diffus. Jag fick i min ungdom erbjudanden i varma länder av liknande sort från äldre herrar. Som jag dock avböjde. Däremot bodde jag gratis på ett enklare hotel mot att dela värdinnans säng. Men sedan många år får jag inga erbjudanden alls what so ever.
Inlägg #26: Postat: 2006-11-14 16:07:00
Leif-Arne
24 Skall erkänna att jag inte förrän nyss läst artikeln, kommenterade direkt på andra kommentarer.
Inlägg #27: Postat: 2006-11-14 16:11:00
stålis
22/ Nej, jag tror inte det heller. Förklaringen är enkel: jag var en gång som du och Jan E, så jag kan "läsa" er. Sen irriterade jag mig på - förlåt tjatet - den flagranta dubbelmoralen hos feminister och vänsterliberaler. De tycktes blinda för hur de öppnade upp marknader för livetsordare, smygnazister, etc.
Inlägg #28: Postat: 2006-11-14 16:11:00
stålis
22 forts/ Jag mindes hur det gått på 30-talet, när Lenin och andra rödingar skapade grogrund för nazism och fascism. Insåg att en sann liberal humanist måste komma ned från sitt sentimentala elfenbenstorn och konkurrera med "mörkermännen", på områden där pk-isterna hade fel, för annars skulle det gå åt helvete igen.
Inlägg #29: Postat: 2006-11-14 16:15:00
stålis
Orkar inte kommentera mer arroganttonfall ej avsett. Bara ett
tack trots allt för att du och Jan E käftar emot. Alla behöver tuggmotstånd. För att bli ståhlbergskt personlig, så måste jag tyvärr avbryta & städa. Hustrun på hemväg. Ja, ni vet hur jag har det.
Inlägg #30: Postat: 2006-11-14 16:20:00
Leif-Arne
29 Jo, så är det. Tack själv, gillar när det "tar skruv" i debatten.
Inlägg #31: Postat: 2006-11-14 23:32:00
Jan E
Vilket gaggande! Kunde inte ana att mitt lilla inlägg skulle få stålis att gå i spinn. Kan vi inte enas om att rubriken var olämplig/idiotisk/missvisande/alldeles åt helvete/upprörande/kriminell – välj det som passar – men att det inte finns något i artikeln som antyder att fröken Svensk vill taga alla sexköpare av daga? Hon driver lite med en aningslös kines, sugen på svenskt lammkött, det är allt.
Inlägg #32: Postat: 2006-11-17 16:34:00
Leena
Det är inte lätt med rubrik - Sourze har inte gjort det enkelt med att ha mycket begränsning i rubrik och undertext. Så det är helt ok, och inte författarens fel att bara ett antal nedslag kan vara i rubrik. Fö var det en fångande rubrik som fyllde sitt syfte. Skönt att slippa läsa massa inlägg FÖR prostitution och övergrepp som man alltid får läsa på Sourze.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...