|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-04 22:32:00
|
|
Solen |
Så här gör vi Sunny :-/
Ge oss nån länk till nån represantiv sida där du lagt ut demokratiska åsikter,om gruppernas upplevda förtryck.Så kan ju vi ge dej en ärlig åsikt om det föreligger fog för att dom avstängde dej därifrån...
Du vet ärligen att man kan ju bli sas "hemmablind" och inte se sina egna ev misstag...
Så vill du ha en ärlig åsikt,låt oss läsare ge det ett omdömme då ? Okidoki ?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-04 22:49:00
|
|
Sunny |
Solen: Mina artiklar finns redan på Sourze. O på min blogg Länk: pedofilensdotter.blogg.se
Breven till pappa o min historia Skändad.Läs själv o tyck. De här personerna störs enormt av att jag inte bara sitter o skriker skjut dem utan försöker förklara att alla är människor.Min pappa var pedofil men han var oxå en människa ,en son,en bror,en make,en far.Jag försonar mig med det som hänt mig för jag vägrar sitta o vara offer i år efter år:
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-04 22:57:00
|
|
Sunny |
Vissa individer odlar en offerroll. De sitter o skär sig i armarna o svälter sig o skapar en hel indentitet såsom incestoffer. En del har inte heller varit utsatta utan tror sig ha förträngda minnen.Andrum är en sajt som är en plantskola för ofta unga sköra tjejer.
jag har 2 systrar som oxå är offer för pedofili.Jag började försöka förstå. Vad driver en människa till handlingar som han själv borde veta skadar den egna avkomman? Nu förgreper sig de flesta pedofiler på allas barn.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-11-04 23:03:00
|
|
Sunny |
fortsJag umgicks många år med pappa o kartlade hans barndom o tidiga år.Sökte en förklaring.jag såg ju hur han förtörde sitt eget liv oxå.Han miste hela familjen o arbeten o bostäder på löpande band o var djupt olycklig.Jag hade egna motiv oxå: Jag vile få reda på vem som varit mina farföräldrar o fastrar.Vem som var min mamma o mest: var fanns mina syskon?Jag ville kunna besvara mina barns frågor.Innerst inne drömmmde jag
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-11-04 23:07:00
|
|
Sunny |
om en pappa som sade: Förlåt mig.Jag har förstört så mycket av ditt liv. Den ursäkten kom aldrig.jag förlät honom eller snarare försonade mig med vad som hänt o gick vidrae i livet. det var mit sätt . Andra hantera det på andra sätt. Min lillsyster har låtit pappas övergrep förstöra inte bara sitt liv utan hennes barns liv o nu börjar det bli barnbarnens tur.Jag klandrar henne inte Men jag vill inte leva så.
Men att vara nyanserad är för många detsamma som att vara pedofil själv.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-11-04 23:11:00
|
|
Sunny |
Den som läser min artikel Skändad o skriver till mig att "jag är en pedofil som gillar att knulla med sin pappa" är naturligtvis korkad men oxå vcäldigt elak: det var en så vidrig händelse o jag fick därmed ingen sexdebut på normalt sätt. Men jag vill ÄNDÅ inte införa dödstrsff för pedofiler!!!!jag är emot dödstrff för alla: ingen har rätt att ta en annas liv.Men som sagt: det står alla fritt att läsa det jag skrivit: det finns ju här.
|
| |