|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-04 20:28:00
|
|
Sunny |
Nu är det många flera små avknoppningar:Rubys egna sajt NKMR hon är dessutom juridiskt ombud för Stulen Barndom
Vi har socius o vi har Consequentia :alla intrasslade med o mot varandra om den rätta läran.
C. har dock gått längst i sin renhetsnit. De avstänger inte bara den som skriver en opassande kommentar: de avstänger hela datorer från att kunna läsa alls på sajten! Det praktiseras ju I Kina o Iran: man stänger av hela univerites datorer för "dåliga sidor" från väst .Men här hemma?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-04 20:34:00
|
|
Sunny |
Detta kan hända om man är godtrogen: Jag gav en sajt mina artiklar men när jag ifrågasatte någon för övrigt på en helt annan sajtstängdes min dators tillgång av. Ingen i vårt kollektiv kunde läsa på den sajten som fritt kunde skriva felaktiga saker om mig o samtidigt använde mina texter att locka läsare med
Så en varning är befogad.
Många människor här är skadade. Jag har sett samma sak under alla år som jag varit med o försökt få de prostituerade att enas.
Det är omöjligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-04 21:32:00
|
|
Solen |
Sunny,dags för mej att bilda mej ett omdömme om dej nu då...Vartåt väger vägskålen av dina sammlade texter...
Hmm :-/
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-11-04 21:36:00
|
|
Solen |
Hursom var inte du alternativ sexuellt lagd ? .Eller blandar jag ihop dej med nån annan nu ??
VET rätt många människor som tänker med könet istället för hjärnan som är rätt mega egoistiska.
Ja dom planerar ex ju sitt liv utifrån sin läggning ,hellre än utifrån ex jobb och karriär :
Å bara tänker på sina egna sexuella preferenser före dom visar hänsyn mot ex oskyldiga pojkar...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-11-04 21:46:00
|
|
Solen |
JA,jag var en riktigt vacker ung man förut :
Nu är jag mer skäggstubbig och livsärrad i skinnet ,men damerna dånar ändå ex för mina ishavblåa ögon ;
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-11-04 23:15:00
|
|
Sunny |
Solen:Min sexuella läggning är nog så vanlig att den är lite tråkig.Vet inte varifrån du fått att jag skulle vara annolunda?menad du homoeller? Nej jag är vanlig. Du kan förstås ha sett o påverkats av förtal på nätet men det får du redovisa i så fall.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-11-04 23:15:00
|
|
Sunny |
Solen: de sägerju att ögonen är själens spegel?
|
| |