Den kassa kockens dilemma

Inlägg #1: Postat: 2006-10-29 18:19:00
Leif-Arne
Kunna laga mat blir väl egentligen nödvändigt efter det man fått barn. Man stoppar ju inte i sina barn vadsomhelst. Idag har dottern fått gorgonzolatortellini med sauterad brocccoli. Det fick godkänt. Vilket inte sker alla dagar.
Inlägg #2: Postat: 2006-10-29 18:21:00
kjellekborg
Hej Janne, visst är matlagning kul om man bara har tid o bra råvaror. För tre veckor sen kokte jag ärtor med fläsk. Vad jag förstår så gillar många män att laga mat. Snigel eller Singel jag tror att du snart hittar din "kärlek" och han ser nog alla dina andra kavaliteter. Annars får väl Janne och jag skiftas om att ställa upp. Ska vid lämpligt tillfälle höra med Janne. Han är en ädmjuk människa.
Inlägg #3: Postat: 2006-10-29 18:23:00
kjellekborg
kavaliteter kvaliteter
ädmjuk ödmjuk
Inlägg #4: Postat: 2006-10-29 19:07:00
Beth4020
Jag tackar så hemskt mycket för erbjudandet. Nu har jag två barn och de är inte undernärda så det är nog inte så hemskt, men jag blev väldigt förvånad över den dialogen jag ahde med den killen........
Inlägg #5: Postat: 2006-10-29 19:08:00
Beth4020
......jag ÄR inte så intresserad av matlagning och det skäms jag lite över. Det är något mysigt kvinnligt över det.....något som jag inte kan identifiera mig med. /Birgitta Stiefler
Inlägg #6: Postat: 2006-10-29 20:03:00
Janne B
Jag har haft väldigt olika matstilar genom åren, för vi överviktiga överöses ju dagligen av goda och dåliga matråd. Ett år levde jag nästan bara på Findus djupfrysta portionedr a 25 kr. Inte blev jag magrare för det. Just nu roar det mig att laga enkel mat som inte tar en timme. Om jag minskar skrivandet blir det nog annorlunda. Kjell, jag har 2-3 kärlekar på damsidan på stor distans, känns verkligen bra.
Laddar...