Anna Sjödin:"För mig handlar det om heder."

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2006-10-14 23:52:00
Mayito
Det är Babak Jamei, bartendern, två andra dörrvakter, två kvinnliga servitriser och några gäster som vittnar. Dessutom var polispatruller där. Bortsett från gästerna var alla i detta anhang spik nyktra. Anna S, hennes väninna, presschefen och resten av det gänget var däremot stupfulla. Polisen ville ju sy in hela bunten men kunde inte för att det var fullt.
Inlägg #2: Postat: 2006-10-14 23:53:00
Mayito
Alltså. Jag säger det igen. Anna S är urtypen för en svensk kvinna på krogen som inte klarar att bli tillsagd. Babaks historia är fullt logisk och styrks även av kvinnliga personal som arbetar ute på krogen och i debattartiklar berättat hur fulla brudar beter sig när de ska avvisas. Det som står i domen är mitt i prick. Rättsfallet är solklart. Då behöver vi inte diskutera det längre.
Inlägg #3: Postat: 2006-10-14 23:54:00
Mayito
Nu så. Kallade dörrvakten Anna S för "hora", "fitta" och annat? Kanske. Troligen. Men så focking what då? Självklart ska han varken misstänkas, åtalas eller dömas för förtal. Det ska däremot Anna S. Att läsa amatörinlägg som detta från Anna D är pinsamt. Så här går det till nästan alltid. Jag kan ta ett exempel.
Inlägg #4: Postat: 2006-10-14 23:55:00
Mayito
En full man på krogen blir bryskt nobbad av en kvinna och då slår han sönder näsbenet på henne. Han grips och gör en motanmälan. Han hävdar att kvinna efter att han slagit sönder näsbenet kallade honom för "jävla idiot", "gris", "svennejävel" och annat. Kvinnan kommer varken att misstänkas, åtalas eller dömas för förtal. Det hänger ni med på? Det BORDE hon ju förstås bli om det ska vara milimeterrättvisa men rättsväsendet är inget dagis där sånt är viktigt.
Inlägg #5: Postat: 2006-10-14 23:56:00
Mayito
Alltså är det helt rätt att Babak inte åtalats. Han är ju det klockrena brottsoffret. Anna Drangel och hennes anhang borde skämmas. Hur fan kan ni resonera på annat sätt? Självklart var Babaks orerande svar på tal. Det är oproffsigt och möjligtvis olämpligt och som hans chef kanske jag hade tagit ett samtal om att hålla stilen även i extrema lägen. Men. Jag hade haft full förståelse för att han kläckte ur sig det där.
Inlägg #6: Postat: 2006-10-14 23:58:00
Mayito
En sak till. Det kan ju knappast vara fel i sak att kalla Anna S för "hora" och "fitta". Eller hur? Hon bevisade ju den kvällen att det är exakt vad hon är. Detta har tyvärr inte jag kommit på själv utan en 14-årig svensk tjej som jag känner och hon sa ju det rätt bra. Så Anna Drangel, lägg ner för fan. Domen mot Anna S är helt rättvis. På tiden att en blatte fick rätt mot en svensk packad tjej även om det iofs krävdes en drös vittnen...
Inlägg #7: Postat: 2006-10-15 00:07:00
Mayito
Det vore klädsamt att Anna Drangel som i ett publikt forum vräker ur sig anklagelser och dessutom förvränger fakta ber Babak Jamei om ursäkt. Du har ingen jävla rätt att påstå något om honom som du inte vet ett piss om, Anna Drangel.
Inlägg #8: Postat: 2006-10-15 00:10:00
Mayito
Ett litet exempel på Anna Drangels observationsförmåga. Hon skriver att Babak satt på Anna S och slog med batongen. Inget kunde vara felaktigare. Babak har från första förhöret till sista - och VITTNEN stöder detta - sagt att han slog han flera gånger mot Anna S händer och huvud när HON låg över HONOM för fan!!!!!
Inlägg #9: Postat: 2006-10-15 00:12:00
Mayito
Så Anna Drangel, be om ursäkt din jävla fitta.
Inlägg #10: Postat: 2006-10-15 01:20:00
rftc
Ja..vad kan man avsluta den här harangen/tiraden med då? Troligen ingenting alls mer än möjligtvis beklaga nedskärningarna i psykvården, eventuellt. Jösses. Det här är anledningen till att jag aldrig läser kommentarer på mina egna artiklar...
Inlägg #11: Postat: 2006-10-15 02:00:00
piabrooks
Mayito, du har sa jakla ratt! Jag far gashud nar jag ser Anna Sjodins elaka, bortskamda ogon i medierna. Och att hon har mage att snacka om rattsmedvetenhet och kalla sig socialdemokrat dvs en person sompolitiskt borde respektera andra manniskor,hence partipolitiken och samtidigt supa sig full formodligen nagon kanslikassa! och FORNEDRA enperson som denne dorrvakt somhon officiellt ar har for att forsvara.Acklig manniska.
Inlägg #12: Postat: 2006-10-15 10:11:00
Mayito
rftc. trist för dig att en kvinna stöder mig här. Hon fattar tydligen att poängen med min attack på Anna D är att visa att vissa människor har svårt att se det relevanta. Att jag kallar Anna D för en jävla fitta är ingenting mot att Anna D kallar Babak för lögnare och kvinnomisshandlare. Anna D står för det grisiga - jag försvarar en utsatt människa. Fattar du verkligen inte skillnaden där?
Inlägg #13: Postat: 2006-10-15 10:14:00
Mayito
rftc...förmodligen gör du inte det kom jag på. I stället för att kritisera Anna D för hennes sjuka anklagelseakt mot dörrvakten tycker du synd om dig själv för att du får elaka kommentarer till dina artiklar och sympatiserar därför med Anna D. Finns det nåt mer patetiskt än människor som tar sig själva för på stort allvar?
Inlägg #14: Postat: 2006-10-15 12:33:00
rftc
Jag har lite svårt att ta åt mig av meningslösa, elaka kommentarer utan relevans och det brukar ju vara mest sådana, men det vet väl du?
Inlägg #15: Postat: 2006-10-15 12:55:00
Janne B
9 Mayito / Hur ska någon i fortsättningen kunna ta dig på allvar...var rädd om ditt och andras anseende!
Inlägg #16: Postat: 2006-10-15 14:46:00
Mayito
Tja, Janne B. PiaBrooks gör det uppenbarligen. Du har tidigare visat att du har en sjuk perversion för att "stötta" kvinnliga skribenter här oavsett vad de skriver. Du behöver faktiskt inte i varje inlägg bevisa att du är en praktfjant.
Inlägg #17: Postat: 2006-10-15 14:50:00
Mayito
rftc...ok, mina kommentarer kan väl tolkas som elaka av människor utan självdistans som typ Anna D men de är fan i mig inte irrelevanta. De handlar ju enbart om det Anna D skriver och det rättsfallet handlar om. Dyslexi kanske?
Inlägg #18: Postat: 2006-10-15 14:58:00
Clam
Mayito, anpassa ditt språk efter sällskapet. Du vinner ingenting på att röja runt som ett ilsket pubertetsbarn.
Inlägg #19: Postat: 2006-10-15 16:56:00
Janne B
Man kan som debattör arbeta på att bygga upp sitt anseende som seriös person eller göra motsatsen. Det är bara att välja.
Inlägg #20: Postat: 2006-10-16 09:12:00
Michael Lundahl
Grattis Mayolito... du har just förtjänat dig en anmälan.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...