|
Inlägg #1: Postat: 2006-10-12 18:58:00
|
|
Anna Veeder |
Tack Ramona! Tyvärr misstänker jag att jag är litet för oprovocerande för dagstidningarna...men jag fick faktiskt in ett reportage - om den kristna kibbutzen Nes Ammim nära Akko - i Kyrkans Tidning för några veckor sedan.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-10-12 19:00:00
|
|
Anna Veeder |
Man tager vad man haver, och i jämförelse med fullständigt förutsägbara Aftonbladet etc är Kyrkans Tidning en frisk fläkt. Men känner du till någon tidning Orusts Allehanda? Närke-Kuriren? som är intresserad får du gärna kontakta mig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-10-12 21:51:00
|
|
Janne B |
Anna/ Tänk att jag missat detta nr av Sv Kyrkans tidning.Din artikel kanske inte syns på nätet, men jag har bibliotek 100 m bort. Visst är jag bortskämd. Får jag tipsa om att den gamla Pingtsväntidningen DAGEN numera i huvudsak är en oberoende socoialliberal ekumeniskt tidning. De kan vara intresserade av dina artiklar. Där finns artiklar som inte återfinns någon annanstans.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-10-12 21:53:00
|
|
Janne B |
"Världen i Dag" har viss bakgrund i Livets Ord vilket ju betyder att den också tar upp ämnen som inte finns i Expressen och Svenskan. För konservativ för mig men värd att söka i.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-10-12 22:42:00
|
|
Anna Veeder |
Livets Ord är jag rätt allergisk mot sedan jag tvingades åka buss med dem på vägen till skolan i tre år på gymnasiet, men Dagen är värd ett försök. Ska kolla.
|
| |