|
Inlägg #1: Postat: 2006-10-11 10:03:00
|
|
peter_ |
Ja, det är en nonchalans man inte har råd med om man vill bli minister. Jag tycker att Fredrik Reinfelt ska kicka båda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-10-11 10:10:00
|
|
pros |
Håller med, nonchalant och båda borde kickas.
Men tycker nog att påstå att man inte har råd med laglig barnflicka när man tjänat 16-17 miljoner under 9-10 år är en mycket mer patetisk bortförklaring.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-10-11 10:17:00
|
|
Janne B |
Jag har i långa tider förvånats över ministerval av en viss her G Persson. Ofta har jag frågat vilka meriter har nu XX för detta uppdrag. HJur sker uttagningen, hur granskas vederbörande herr Persson. // Nu ställer jag samma frågor igen men til en ny regering?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-10-11 10:20:00
|
|
Janne B |
Hur kan man bli minister åt moderaterna efter att bara ha varit medlen i ett år? Hur har man då fått sin elementära moderatat ideologiska skolning.Borelius har SVT:s mest dyrbara internutbildning. Trots det gör hon nu sina första ministerdagar rejäla mediatabbar! Obegripligt!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-10-11 10:22:00
|
|
Janne B |
Moderaterna har mängder av välutbildade och meriterade företagare i sina led. En av dessa borde givetvis ha blivit handelsminister.En som redan hade omfattande internationella kontakter. Hur har Fredrik R kunnat förbigå mängder av sådana??
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-10-11 10:46:00
|
|
pros |
Vem vet varför han valde henne eller någon annan av ministrarna.
En intressant tanke är att statsministern måste offentligt motivera sitt val av ministrar, kanske valen skulle bli bättre??
|
| |