Till pedofilernas försvar

Inlägg #1: Postat: 2006-10-09 01:28:00
Skitsystem
Ehm ok, förklara för mig vad pedofili är. Och när du sedan har klargjort att du inte har en jävla aning så ska jag berätta för dig.

Det finns rätt många, fortfarande, som tycker att analsex är något sjukt och vidervärdigt. Gör det alla som gillar analsex sjuka?

Många anser fortfarande att homosexualitet är en sjukdom, är homosexuella sjuka? Eller har de bara en annan sexuell läggning?
Inlägg #2: Postat: 2006-10-09 01:28:00
Skitsystem
Du förstår, det blir bättre med tiden. Idag går det åtminstone att vara öppet homosexuell utan att bli kallad psykiskt sjuk.

Den tiden kommer nog också för pedofiler och även för representanter från andra sexuella minoriteter.
Inlägg #3: Postat: 2006-10-09 07:41:00
peter_
Pedofili är en störning. Jag kan rekommendera Maj-Gull Axelssons "Rosario är död" för en levande skildring av dessa kräk. Jag har lika lite sympati för er som exvis för de som håller på med trafficing odyl. Ni har förmodligen själva varit offer, vilket gjort er till monster. Nu vill ni göra samma sak mot andra barn, däför att det eggar och tillfredsställer er sexuellt.
Inlägg #4: Postat: 2006-10-09 07:41:00
peter_
Ni är sexuellt sett rovdjur, som är ute efter våra barn. Skulle jag se en pedofil snegla på något barn så skulle jag direkt osäkra bössan.
Inlägg #5: Postat: 2006-10-09 08:20:00
peter_
Jag skulle känna sympati för en människa som upptäckt pedofila tendenser inom sig och som kämpar och söker hjälp mot detta. Ni andra, som är likgiltiga för hur er behovstillfredsställelse drabbar barn, ska bekämpas och stoppas. Ni är den värsta, lägsta sortens kriminella.
Inlägg #6: Postat: 2006-10-09 21:24:00
Sunny
Peter: Den boken borde vara obligatorisk för alla som arbetar med människor. Men den var svår att läsa:Man fick ta den i omgångar för den gjorde så ont.
Jag har träffat den kategori du talar om:en av alla de som kämpar för att inte följa sina fantasier.Han är en fin människa.
Inlägg #7: Postat: 2006-11-10 22:47:00
Beckisbarnet
> Svar 3
Om du anser att pedofili är en störning så kanske du kan ange var i den vetenskapliga definitionen pedofili definieras som en störning.
Laddar...