|
Inlägg #1: Postat: 2006-10-05 20:25:00
|
|
Janne B |
En sak är säker - skolvalet går inte att göra om!"
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-10-05 20:41:00
|
|
HonkyTonkMan |
0/ Alla riksdagspartier demokratiska? Vilket hyckleri! Lär Kommunistiska Manifestet så förstår du vad jag menar. En skrift som på flera ställen förespråkar upphävande av alla medborgerliga rättigheter för att kunna genomföra det kommunistiska projektet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-10-05 20:44:00
|
|
HonkyTonkMan |
Läs även Bibeln, särskilt de avsnitt som behandlar Paulus brev till korintier, romare, med flera. Här hittar man flertalet av de kvinnofientliga, homofoba, sexfientliga, och andra åsikter som Jesus själv skulle ha tagit avstånd från, men som kristendomen haft som en black om foten under 2000 år.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-10-05 20:45:00
|
|
HonkyTonkMan |
Riksdagsmandat handlar inte om hur demokratisk man är, utan om hur bra man är på att få folk att tro att man sitter inne med lösningen på deras problem.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-10-05 21:33:00
|
|
HonkyTonkMan |
Och dessutom:"Håll käft!" Det vittnar ju endast om din egen brist på mognad och demokratisk känsla, Beckis.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-10-06 09:02:00
|
|
stålis |
1/ Och varför inte det? Skall man tolka din lakonism som ett gillande av det bristande demokratiska sinnelaget hos vissa skolledningar?
Frånkännandet av elevers rätt att rösta på det parti de vill tycks inte bekymra dig mycket. Kanske du vill införa samma ordning även i riksdagsvalen? I Belgien förbjöd man t ex ett av det mest populära partierna,Vlaams Blok. Kan det hända här? Vill du att det skall hända här?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-10-06 12:55:00
|
|
grim |
6/
Bra att du tog upp Vlaams Blok.
Den som har läst/hört ngt från våra "demokratiska" riksdagspartier som har fördömt detta diktatoriska behandlandet av Belgiens 4:e? största parti, räck upp en hand.
Beckisbarnet!!! Skämmes ta mig faan..
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-10-06 14:50:00
|
|
stålis |
Ja, och Belgien där jag bott och skall besöka nu i höst var även drivande i bojkotten mot Österrike efter att folket där röstat "fel". P.S.
Har bara fina minnen av Brysseltiden, men mycket har förrändrats på 32 år!
|
| |