Fransk gymnasielärare på flykt efter debattartikel

Inlägg #1: Postat: 2006-10-04 16:18:00
stålis
När centerpartiet inte petar en kandidat som i tv uttalat stöd för sin islamistiske makes åsikt om särlagstiftning för muslimer, så håller de borgerliga och sossarna förstås också tyst.
Inlägg #2: Postat: 2006-10-04 16:21:00
stålis
De tiger om brevbärarbojkotter och yrkesförbud mot Richard Jomshof och säger inget om den rättsosäkerhet som lagen om hets mot folkgrupp skapat. De är också helt tysta om att fp-riksdagsledamoten Birgitta Ohlsson vill "avskaffa Sverige".
Inlägg #3: Postat: 2006-10-04 16:23:00
stålis
Så, ja visst, det är en bara tidsfråga innan vi får ett motsvarande svenskt fall på grund av den för stora invandringen och på grund av etablissemangets Vichy-liknande icke-försvar av demokrati och yttrandefrihet. Förresten, så hade vi ju ett snarlikt fall i Runar Sörgard härom året.
Inlägg #4: Postat: 2006-10-04 17:16:00
Janne B
svar 2/ Om någon säger till mig att Sverige ska avskaffas så inser jag att det är ett skämt, som kan glömmas om några minuter. När ska du inse samma sak. B O sitter i Sveriges högsta instans. Behövs mer bevis på var hon anser?
Inlägg #5: Postat: 2006-10-05 08:27:00
stålis
4/ När skall du inse att du inte alltid kan tala om för folk vad de skall inse? Jag har faktiskt korresponderat med BO om saken. Hon bekräftade att hon ville successivt avskaffa alla nationalstater och införa ett världsparlament. Med andra ord, ville hon även avskaffa Israel och USA.
Vidare var jag inne på LUF:s hemsida 2001-2002 och såg med egna ögon slagordet "Avskaffa Sverige". Sluta vara en sån besserwisser!
Inlägg #6: Postat: 2006-10-05 08:30:00
stålis
4/ Sen tycker jag din avslutande fråga är så korkad att jag har svårt att ta den på allvar? Varför skulle inte en person som vill avskaffa Sverige kunna sitta i riksdagen? Det vimlade tidigare av sovjettrogna som ville göra Sverige till en sovjetisk vasallstat. Skärp dig!
Inlägg #7: Postat: 2006-10-05 08:44:00
Janne B
4 stålis/ Om hon skriver så till dig så får jag väl stryka henne från min Kloklista.
Inlägg #8: Postat: 2006-10-05 08:46:00
Janne B
4 stålis/ Om du anser att jag är korkad så har du inget skäl att läsa eller kommentera mig. Jag har skärpt mig på det sättet att jag läser allt mindre av det du skriver!
Laddar...