Otrevliga kunder eller rasistiskt bemötande?

Inlägg #1: Postat: 2006-10-03 21:25:00
GunnarL
Jag tycker Du skriver bra! Har själv en helsvensk och superblond dotter som till och från suttit i snabbköpskassa. Hon berättar de mest häpnadsväckande historier om underliga och otrevliga kunder. Idioter finns överallt - även i Sverige - så jag tror inte Du skall översätta allt till någon form av rasism. Även om jag förstår att det är lätt hänt! Den stora mängden av kunder hoppas jag att både Du och Din kompis upplever som hyggliga människor.
Inlägg #2: Postat: 2006-10-03 23:36:00
Solen
Sverige åt svenskarna ,eller ge en söt arabisk tjej jobbet först,för hon kan man säkert få att jobba för 2 tusen i månaden bara och hon lär vara nöjd ändå,för hon kommer inte ur vår svenska lönenivå???
Utlänningar kommer hit och accepterar lönedumparnivåer ,för dom tycker det känns som bra pengar,och fattar inte att dom förstör för 9 miljoner infödda svenskar !!!
Hoppas nån förstår :
Inlägg #3: Postat: 2006-10-03 23:46:00
Janne B
Nä det gjorde ingen, det var för hafsigt skrivet. Utlänningar är individer som kräver och ger väldigt olika. Som du och jag!
Inlägg #4: Postat: 2006-10-04 00:40:00
Solen
Mmm ,TÄNK att det lyste igenom då,men det finns dom som vill så split mellan svenskarna och utlänningarna,och dom arbetslösa och dom arbetande snart för iran lönerTänkte att jag skulle kunna stävja dom tendenserna innan alliansen sått split och oenighet i folket som består av både utlänningar som svenskar som arbetande som bidragstagare...
JAG VET vad dom försöker göra TRO mig.Men jag återkommer senare...
Inlägg #5: Postat: 2006-10-04 10:42:00
steno
Hade en kortkarriär i betyg i den tidiga ungdomen. Nog finns det gott om otrevliga människor som tror de har ett övertag när de går in i en butik eller en krog och vill utnyttja det. Otrevliga människor uttrycker sig nog också rasistiskt. Normala månniskor gör det inte medvetet
Laddar...