|
Inlägg #1: Postat: 2006-09-21 09:36:00
|
|
Janne B |
Mycket tragiskt är att kvinnliga chefred på NV avgick i går efter flera hot mot sig själv och familken. MÄRKLIGT att detta inte ger stora rubriker i alla tidningar. Hennes blogg "OO" har dagligen varit tidningens mesta lästa avdelning.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-21 09:51:00
|
|
peter_ |
Hej Janne. Jag läste krönikan och vad jag förstår så vill han skoja lite om att skryta om att man ev har någon anknytning till nästa statsministerkandidat. Han verkar snarast mån om henne och vill inte att hon ska byta ned sig. Eller läste jag fel mellan raderna? Jag har iallfall inget som helst negativt att säga om Margot W som privatperson.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-21 10:04:00
|
|
Janne B |
Margot hör ju till dem som man inte ser ngt skvaller om. Kanske hon har lite "teflon" som det heter.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-21 10:06:00
|
|
peter_ |
När det gäller statsministerkandidat så är hon kanske den med bäst meriter, men mitt allmänna intryck är att hon inte skulle vara den bästa ordföranden. Jag vill nog höra henne uttala sig en hel del om vad som gått fel med SAP och Sverige, vad hon tycker i olika inrikespolitiska och utrikespolitiska frågor samt vad hon tycker att man ska göra åt saken innan jag tar ställning för henne.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-21 10:06:00
|
|
peter_ |
Jag har inte direkt tagit ställning emot henne. Jag har bara en hel del frågetecken och ifrågasätter om hennes popularitet har grunder som är relevanta för valet till partiordförande. Givetvis är popularitet i sig en mycket viktig faktor för att kunna lyckas. Där leder hon ju givetvis.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-09-21 10:06:00
|
|
Janne B |
Här kan man läsa om Dramat på Norran: Länk: resume.se Insändare längst ner.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-09-21 10:10:00
|
|
Janne B |
svar 4/ Ja nog är det sparsamt med åsikts-uttalanden! Är hon höger eller vänster inom det breda SAP? OSV Skulle inte förvåna mig om vår egen spådam Mysan får rätt Bodström!
|
| |