Inlägg #1: Postat: 2001-08-15 13:46:00
|
Björn Jalkeby |
vad är skillnaden mellan en person som har ångest och röker cannabis och någon jävla trångsynt svenne som tar huvudverkstabletter för att bota sin bakfylla? läste du inte tobias artikel? den där doktorn från oxford klart uttryckte att cannabis inte är farligt för psyket? men du kanske vill att vi ska tro på dig istället..
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-15 13:49:00
|
niklas |
Cannabis kan användas för att "komma undan" bekymmer. Precis som vissa personer använder mat av samma skäl.
Och precis av samma anledning som du och jag får ut något positivt av en god middag så kan även cannabis användas för att öka en lustupplevelse och inte bara dölja olust.
niklas
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-15 13:50:00
|
niklas |
Cannabis kan användas för att "komma undan" bekymmer. Precis som vissa personer använder mat av samma skäl.
Och precis av samma anledning som du och jag får ut något positivt av en god middag så kan även cannabis användas för att öka en lustupplevelse och inte bara dölja olust.
niklas
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-15 16:37:00
|
tobias |
Det ÄR också bevisat, precis som jag skrev, att de små bieffekter som kan drabba de som röker dagligen och väldigt mycket vilket är ovanligt får inga bestående besvär, sedan de upphört med det en viss tid.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-16 09:41:00
|
Jakob |
"Det ÄR bevisat att cannabis inte är bra för psykisk hälsa. "
Källhänvisning, tack!
|
|