Behöver vi ökad invandring?

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2006-09-15 17:10:00
stålis
De närmaste fyra åren kommer Europa och även Sverige förmodligen drabbas av ett islamistiskt terrordåd à la 11/9.
Ja, jag ser kaos och polarisering och apokalytiska visioner i min kristallkula. Våra medvetanden kommer att implodera av surrealistiska tv-debatter om det ökande våldet och den misslyckade integrationen.
Inlägg #2: Postat: 2006-09-15 17:23:00
El Guatusi
Stalis: Ja, det ar sannerligen en jammerdal. Men polariseringen ar inget odesstyrt och vi kan undvika den om vi aktiverar vara hjarnor igen. "EU bli totalitärt". Dar har vi ju ett exempel pa polarisering baserad pa okunnighet och fordomar.
Inlägg #3: Postat: 2006-09-15 23:41:00
Jan E
Om inte stålis hade stavat dessa inlägg korrekt, så när som på ett v och ett p, så hade jag trott att han börjat fredagstuta. Men det är möjligt att han har rätt. Har stålis möjligen sett Al Gores film? Det finns sannerligen många orosmoln. Men tro inte att något blir bättre genom att rösta på SD! Tvärtom.
Gonatt.
Inlägg #4: Postat: 2006-09-16 07:49:00
stålis
3/ Hur någon välinformerad massmediakonsument och historiskt allmänbildad person kan undgå att se framtiden i de mörkaste färger är mig en obegriplighet. Just hemkommen från nattjobbet, helt nykter. Körde bil hem.
Inlägg #5: Postat: 2006-09-16 07:53:00
stålis
Ofta undrar jag om många människor inte skulle klara av att fungera om de hade mitt mörka perspektiv på tillvaron. Ett par personer har rentav sagt mig, att om de hade det, så skulle de ta livet av sig. Mig är det däremot tämligen likgiltigt. Jag har fruktat växthuseffekten sen jag läste om den i DN 1972 eller -73. Då hävdades att om regnskogarna skövlades, så skulle syret i luften minska och jordens medeltemperatur höjas, varpå polarisarna skulle smälta. Och nu är vi snart där.
Inlägg #6: Postat: 2006-09-16 07:58:00
stålis
Beträffande NAFTA och USA:s undergång, även då via den massiva illegala invandringen, plus debaclet i Irak,. . . ja, vad är det för märkvärdigt med det? NAFTA skulle förvandla USA, Kanada och Mexiko till ett nordamerikanskt EU, och med andra ord skulle de tre ländernas nationella suveränitet minska om inte helt försvinna.
Inlägg #7: Postat: 2006-09-16 08:00:00
stålis
Förresten tror Samuel Huntington, professorn som i "The Clash of Civilizations" förutspådde vad som nu utspelas mellan den muslimska världen och väst, att USA kommer att upplösas ca 2025 genom massimmigrationen och mexikaniseringen av de sydvästra staterna.
Inlägg #8: Postat: 2006-09-16 08:01:00
stålis
Rekommenderar hans senaste bok "Who are we?". Mycket läsbara texter och massor med statistik.
Inlägg #9: Postat: 2006-09-16 08:04:00
stålis
Amerikanen Mark Steyn om oss: "The only question about Europe is whether its going to be a catastrophically bad or b apocalyptically bad, as in head for the hills, here come the Four Horsemen: Death the self-extinction of European races too self-absorbed to breed, Famine the withering of unaffordable social programs,
Inlägg #10: Postat: 2006-09-16 08:05:00
stålis
War civil strife as the disaffected decide to move beyond mere Citroën-torching, and Conquest the inevitable victory of the Muslim successor population already in place. Id say option b looks the better bet, for a few if not all Continental nations: united theyll fall, but divided, a handful might stand a chance."
Inlägg #11: Postat: 2006-09-16 08:08:00
stålis
En brittisk försvarsexpert har förutspått att om tio år kommer pirat från Nordafrika att angripa och plundra yachter och turistorter i Medelhavet, bland annat på grund av den analkande miljökatastrofen, som kommer att drabba Afrika särskilt hårt. Apocalypse not Now, but pretty Soon!
Inlägg #12: Postat: 2006-09-16 08:09:00
stålis
Nej, nu måste denna helnyktra olyckskorp sussa. Sova dagtid alltså. Tillbaka med nya friska krafter när jag vaknar i eftermiddag.
Inlägg #13: Postat: 2006-09-16 08:10:00
stålis
P.S. "Pirater" skulle det då i stället för bara "pirat" i svar 11.
Inlägg #14: Postat: 2006-09-16 08:14:00
stålis
2/ Europeiska arresteringsordern,
gemensam lag för alla europeiska länder med de tyska och franska illiberala lagarna som förebild, bojkotten mot Österrike, kritik mot dansk immigrationspolitik, trakasserierna mot Brussels Journal,
straffrättslig immunitet för Europol-agenter, etc. Peter Hitchens har jämfört EU-kommissionen för Politbyrån och EU-parlamentet med Högsta Sovjet.
Inlägg #15: Postat: 2006-09-16 08:21:00
stålis
2/ Ej att förglömma Eurabiska Dialogen, som jag tidigare skrivit om på Sourze. En föga känt sambarbete mellan Arabförbundet och EU för att öka massinvandringen av muslimer till EU bli av med överskottet unga män i arabstater och islamisera Europa. Detta samarbete påbörjades efter oljeembargot mot Israelvänliga väststater efter kriget mellan Israel och arabstater hösten 1973. Motivet för Frankrike m fl var billigare olja och nya marknader i arabländerna.
Inlägg #16: Postat: 2006-09-16 08:26:00
stålis
14/ Skrev ursprungligen att Hitchens kallat EU-kommissionen *för* Politbyrån, men tänkte ändra det till jämfört EU-kommissionen *med* Politbyrån, men eftersom sängen kallar hade jag bråttom och var oobservant, så jag ändrade inte *för* till *med*. P g a att jag skriver så in i helvete mycket, och med två fingrar, plus alltid under tidspress, så blir det hela tiden dylika fel. Alltså, det har inget med "fredagstutor" att göra.
Inlägg #17: Postat: 2006-09-16 08:29:00
stålis
11/ Ser att jag stavade annalkande fel också. Nej, nu måste jag sova.
Inlägg #18: Postat: 2006-09-16 08:30:00
stålis
15/ Oh, shit, "en föga känt samarbete", "ett föga känt" skall det va!
Inlägg #19: Postat: 2006-09-16 08:31:00
stålis
zzzzzzzz
Inlägg #20: Postat: 2006-09-16 09:20:00
Janne B
16 Ja nog märks det på olika sätt om tutor varit aktuella eller inte, liksom att du ibland är väldigt uttröttad. Ibland skriver du sakliga välskrivna saker och ibland så....är du totalfixerad på invandrare...
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...