Inlägg #21: Postat: 2006-09-15 10:00:00
|
Inger Olsson |
Janne B:
Hon såg heller inte Rom ;-
Stackars Maud! Jag lider med henne.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2006-09-15 10:22:00
|
Janne B |
Lida med henne behöver vi nog inte. Jag tror att hon lyckades förvandla ett misstag, en fadäs till ett roligt skämt. / Minns Ingvar Carlsson som beskylldes för att vara lika ointressant som en sko. Varefter han började tala om om Fotfolket på ett positivt sätt!
|
|
Inlägg #23: Postat: 2006-09-15 10:29:00
|
Janne B |
Maud har ju lyckats med konststycket att framtona som en trygg bondmora från de stora norrländska skogarna. I verkligheten bor hon mindre än en mil från Eurpavägen E4 mittemellan två högskoleorter. Hon har ett direktörsjobb på Länsstyrelsen /Hushållningssällskapet. Hon har verkligen lyckats skapa sig en roll./ image/.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2006-09-16 08:22:00
|
Inger Olsson |
Syftade du på Centerpartiets Maud...? Då lider jag inte.
Det är nog så sant. Mycket rollspel i år. Mycket teater och mediasvärmande. Och många grodor i Nilen.
Fast Maud är rolig. Så pass att jag beklagar att hon är politiker. Tror hon alltså själv på vad hon säger?
|
|
Inlägg #25: Postat: 2006-09-16 09:27:00
|
Janne B |
"Många grodor i Nilen" var ett kul uttryck. Det måste jag använda någon gång. Eftersom hon är rolig och ser käck ut så lyssnar folk på henne.Hon är rätt bra på att förklara saker....Jag är förvånad över att hon inte får upp sina procent. Men nu ska en av mina döttrar rösta på henne, så då ändrar det sig ...
|
|